19.12.2022 / 12:10
StoryEditor

Auchan wprowadza innowacyjny koncept hipermarketu do Polski. Czy francuskiej sieci udało się "wymyślić hipermarket na nowo"?

Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Hipermarket Auchan w Piasecznie w nowym koncepcie (fot. mat. prasowe)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Hipermarket Auchan w Piasecznie w nowym koncepcie (fot. mat. prasowe)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Hipermarket Auchan w Piasecznie w nowym koncepcie (fot. mat. prasowe)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Nowy dział gastronomiczy w sklepach Auchan (Auchan Polska)
Jak już pisaliśmy w portalu wiadomoscihandlowe.pl pierwszy hipermarket Auchan zmodernizowany według nowej koncepcji rozpoczyna działanie w historycznej lokalizacji Auchan w Piasecznie; był on pierwszym sklepem francuskiej sieci w Polsce i ruszył w 1996 r. Placówka została zmodernizowana według innowacyjnego konceptu, z myślą o potrzebach konsumenta dziś i - jak zapewniają przedstawiciele sieci - wizją rynkowych trendów jutra. Wprowadzone zmiany pozwolą na funkcjonowanie hipermarketu nie tylko jako miejsca robienia zakupów, ale też przyjaznej i nowoczesnej przestrzeni życiowej, oferującej zupełnie nowe doświadczenia zakupowe.

Jak podkreślają przedstawicele Auchan nowy koncept hipermarketu nadal wykorzystuje atuty marki, jakimi są najniższe ceny i szeroki wybór produktów, wprowadzając ró...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.08.2025 / 06:04
StoryEditor
Nielsen w badaniu rynku piwa nazywa okupowane ziemie Ukrainy "nowymi terytoriami Rosji"

Rosyjski Nielsen zaczął uwzględniać "nowe terytoria Federacji Rosyjskiej" w swoich badaniach rynku FMCG. Ukraińcy są oburzeni, a centrala badawczego giganta NielsenIQ nie odpowiada na pytania portalu wiadomoscihandlowe.pl w tej sprawie. Działania firmy rodzą pytania o przestrzeganie zachodnich sankcji.

W czerwcu rosyjski Nielsen (Нильсен) pochwalił się, że po raz pierwszy oszacował sprzedaż piwa "uwzględniając wkład nowych terytoriów Federacji Rosyjskiej". Choć firma nie wskaz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.08.2025 / 12:18
StoryEditor
Zara w ogniu krytyki za swoje reklamy. Regulator reklam zakazał kampanii
Sklep marki Zara w centrum handlowym w Warszawie (Shutterstock)

Brytyjski organ nadzoru reklamowego zdecydował o zakazie emisji dwóch reklam jednej z największych sieci odzieżowych na świecie. Powodem była sylwetka modelek, które – zdaniem regulatora – wyglądały na nadmiernie wychudzone. Jak zareagowała na to marka i jakie argumenty podniosła w swojej obronie?

Advertising Standards Authority (ASA) zakwestionowała dwie reklamy internetowe, które pojawiły się w maju. Zdaniem instytucji modelki przedstawione na zdjęciach były „niezdrowo ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19. sierpień 2025 08:26