24.11.2019 / 11:35
StoryEditor

Blik zanotował ponad 56 mln transakcji w III kwartale 2019 r

(Blik)
W samym tylko III kwartale tego roku użytkownicy Blika wykonali 56,6 mln transakcji. Od początku 2019 roku było ich 146 mln. To więcej niż łącznie przez cztery pierwsze lata działalności tego utworzonego w 2015 roku standardu płatności. W sumie Blik urósł w ciągu ostatnich 12 miesięcy o 133 proc.


Źródło: Blik

Dla Blika III kwartał upłynął na rozwoju w każdym dostępnych segmentów. Najszybszy wzrost nastąpił w kanale internetowym, w którym odnotowano blisko 40 mln transa...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

17.10.2024 / 13:33
StoryEditor
Unilever zwiększa sprzedaż w Europie dzięki trendom na TikToku i stawia na self-care konsumenta
Sprzątanie domu coraz częściej postrzegane jest jako sposób na relaks/Fot. Unilever 

Rynek produktów home care przechodzi w Europie rewolucję dzięki oczekiwaniom najmłodszych konsumentów i… trendom na TikToku. Zmiana nawyków i potrzeb konsumentów stała się faktem. Teraz nie chodzi już tylko o zabijanie zarazków i usuwanie plam, ale coraz częściej też o self-care konsumenta.

Sposób, w jaki ludzie postrzegają czynności związane ze sprzątaniem domu i praniem, ulega zasadniczej zmianie. Nawyki konsumentów, szczególnie tych najmłodszych, ulegają zmianie...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.10.2024 / 14:29
StoryEditor
Potężna sieć zamknie 1200 sklepów. Wykończyła ją konkurencja. Analitycy: Firma musi przemyśleć w jaki sposób zajmuje się biznesem i jaką wartość oferuje klientom
Walgreens Boots Alliance prowadzi ok. 8 500 sklepów w USA, kilkaset zostanie zamknięte fot. Walgreens Boots Alliance

Walgreens, druga co do wielkości sieć apteczno-drogeryjna w USA, zapowiedziała zamknięcie ponad tysiąca placówek. Duże problemy ma też konkurencja, w tym CVS Health. Branża przespała czas na zmiany.

Zdaniem ekspertów, popularny przez dekady format amerykańskich drugstore‘ów przespał zmiany na rynku i przestał być dla klienta w USA dogodnym miejscem pierwszego wyboru przy za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23. październik 2024 01:58