03.07.2022 / 11:42
StoryEditor

Drogerie DM przed instalacją kas samoobsługowych na większą skalę przetestowały to rozwiązanie w Polsce

Pierwszy sklep DM Drogerie Markt w Polsce, we Wrocławiu (DM Drogerie Markt)
Sieć drogerii DM, która od niedawna jest również w Polsce, ma zamiar zainstalować kasy samoobsługowe w 100 niemieckich sklepach. Zanim z urządzeń będą mogli skorzystać klienci za naszą zachodnią granicą, największa sieć drogerii w tym kraju wdrożyła nowe technologie we wszystkich trzech polskich marketach.

DM Drogeriemarkt dopiero testują kasy samoobsługowe w rodzimych Niemczech, choć w polskich drogeriach, również konkurencyjnych sieci Rossmann, Hebe czy Super-Pharm urządzenia do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 89% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2025 / 14:20
StoryEditor
Ekspansja, poprawa marży i wzrosty sprzedaży. Żabka przedstawiła cele na najbliższe miesiące
Sklep sieci Żabka (fot. materiały prasowe)

Grupa Żabka podsumowała działania dotyczące ekspansji, rozwoju konceptu gastronomicznego, jak i biznesów cyfrowych w pierwszych trzech miesiącach bieżącego roku. Podczas specjalnej konferencji omawiano jednak nie tylko to, co wydarzyło się podczas pierwszego kwartału, ale i cele, jakie firma postawiła sobie na najbliższe miesiące.

Grupa Żabka przedstawiła wyniki za pierwszy kwartał 2025 roku. Podczas konferencji prasowej, która odbyła się we wtorek 13 maja, firma przekazała m.in., że utrzymała bardzo d...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10.05.2025 / 11:03
StoryEditor
Kraft Heinz chce się bronić przed wzrostem cen z powodu taryf Trumpa! Rozesłał pisma do dostawców z konkretnym żądaniem
Maxwell House to marka z portfolio Kraft Heinz (fot. PJ McDonnell/Shutterstock)

Amerykański gigant spożywczy Kraft Heinz, właściciel popularnej marki Maxwell House, zwrócił się do swoich dostawców kawy z żądaniem 60-dniowego uprzedzenia w przypadku planowanych podwyżek cen wynikających z nowych ceł wprowadzonych przez prezydenta USA Donalda Trumpa.

Informacje te pochodzą z datowanego na kwiecień dokumentu, do którego dotarła agencja Reuters. W piśmie tym koncern Kraft Heinz zastrzegł, że dostawcy kawy będą mogli podno...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. maj 2025 15:40