20.08.2020 / 12:52
StoryEditor

Firma Strategix CFT z nowym szefem na Polskę i nową strategią dla sektora handlu detalicznego

Mariusz Koczor, dyrektor generalny i członek zarządu firmy Strategix CFT (Strategix CFT)
Mariusz Koczor został mianowany na stanowisko dyrektora generalnego i członka zarządu firmy Strategix CFT specjalizującej się w dostarczaniu zintegrowanych systemów IT, a także rozwiązań wspierających producentów i sieci detaliczne w obszarze category management czy zarządzania łańcuchem dostaw. Nowy szef będzie odpowiadał za zarządzanie całym portfelem rozwiązań i usług w Polsce i krajach Europy Wschodniej.

Zadaniem Mariusza Koczora będzie skuteczne wsparcie procesu pozyskiwania nowych zamówień w ramach działalności operacyjnej, a także przyspieszenie rozwoju sprzedaży i usług w ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.08.2025 / 12:02
StoryEditor
Douglas wraca do gry! Sukces strategii omnichannel przynosi mocny wzrost
Douglas w centrum handlowym Nowe Bielawy w Toruniu (fot. materiały prasowe)

Douglas Group zakończyła trzeci kwartał 2024/25 z wyraźnym odbiciem w sprzedaży i znaczną poprawą wyniku netto, odnotowując pierwszy od dłuższego czasu kwartalny wzrost po spadku w poprzednim okresie. Sprzedaż całej grupy przekroczyła miliard euro, co pokazuje, że strategia omnichannel przynosi wymierne efekty. Jakie czynniki odpowiadają za sukces firmy w tak wymagającym środowisku rynkowym?

W trzecim kwartale 2024/25 całkowita sprzedaż grupy wzrosła o 3,2 proc., osiągając jeden mld euro. Po wyłączeniu sprzedanej apteki online Disapo, wzrost wyniósł 4,0 proc. w ujęc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.08.2025 / 12:52
StoryEditor
Wakacje pod kreską. Chłodne lato widać na listach zakupów
Sprzedaż artykułów sezonowych zwykle znacząco podnosi obroty sklepów. Niestety, nie w te wakacje

Pierwsza połowa wakacji dla wielu była rozczarowująca. Łapią się za głowę nie tylko ci, którzy zaplanowali swój urlop w Polsce w tym czasie i zmierzyli się z chłodem i deszczem, ale także dla producentów żywności i właścicieli sklepów. Kto szczególnie załamuje ręce?

Z  artykułu dowiesz się:

  • Sprzedaż w czerwcu vs. w lipcu 2025
  • Jak się sprzedają owoce i warzywa latem 2025?
  • Co się najlepiej i najgorzej sprzedawało w czerwcu i w li...
Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18. sierpień 2025 08:34