12.05.2017 / 08:58
StoryEditor

Lidl pierwszym klientem Chmury Reklamowej Adobe

ilustracja (fot. Pixabay CC0)
Lidl UK został pierwszym klientem amerykańskiej firmy Adobe, która kilka tygodni temu uruchomiła projekt technologiczny Advertising Cloud. Chmura reklamowa pozwala skoncentrować działania w ramach marketingu cyfrowego w jednym narzędziu informatycznym, z wykorzystaniem cloud computing – informuje Ryan Levitt, autor bloga Digital Marketing.

Lidl UK został pierwszym partnerem amerykańskiej firmy Adobe – producenta m.in. słynnego Photoshopa – która pod koniec marca br., podczas targów technologicznych Las Vegas Summi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 22:32
StoryEditor
Koncern produkujący kosmetyki i pieluszki zwolni 7000 pracowników. Firma ma także zakład w Warszawie
Każdego dnia z pieluszek wytwarzanych na Targówku korzystają 3 miliony dzieci na całym świecie (fot. mat.pras.)

Procter & Gamble zlikwiduje około 7000 miejsc pracy w ramach programu restrukturyzacyjnego, który obejmie również wycofanie się z niektórych rynków i marek. Jak informuje CNBC dyrektor finansowy P&G Andre Schulten zapowiedział, że więcej szczegółów zostanie podanych podczas lipcowej telekonferencji poświęconej wynikom finansowym za czwarty kwartał roku obrotowego.

Procter & Gamble planuje zwolnienia pracowników

Koncern Procter & Gamble, który ma zakład m.in. w Warszawie, zlikwiduje 7 000 miejsc pracy, co stanowi około 15 proc. siły robo...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.06.2025 / 16:07
StoryEditor
Ten projekt Biedronki jest HIT-em! Sieć dyskontów wdrożyła go już w blisko 1400 sklepach. Wiemy, w ilu jeszcze pojawi się do końca roku
Na zdj. Biedronka w Elblągu (fot. Elninho/Shutterstock)

Biedronka dzięki rozwijanemu w całym kraju konceptowi lad tradycyjnych umożliwia klientom zakup świeżych wyrobów mięsnych, wędlin, serów i ryb – także od lokalnych dostawców. Z tej możliwości korzysta ponad 1,6 mln klientów tygodniowo w prawie 1400 sklepach. Rozwijane przez sieć udogodnienie w formie lad tradycyjnych stanowi istotny filar strategii marketingowej detalisty.

Jak deklaruje Biedronka, lady tradycyjne, których obecnie jest 1394, zyskały popularność wśród klientów sieci. Do końca 2025 roku planowane jest wyposażenie łącznie 1550 sklepów...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15. czerwiec 2025 23:17