26.01.2017 / 10:03
StoryEditor

Millenialsi wyzwaniem dla centrów handlowych i ich najemców

Gemini Park w Tychach (materiały prasowe)
Millenialsi to generacja będąca non stop online, w której życiu znaczącą rolę odgrywają smartfon czy media społecznościowe. Lubią „sprytnie” kupować – porównują ceny w sklepach internetowych, czytają na forach opinie o produktach, ale na ich zakup często decydują się dopiero po dokładnym obejrzeniu w salonie stacjonarnym. Jak centra handlowe reagują na zachowania zakupowe millenialsów? – stosują strategię omnichannel, dzięki której integrują różne kanały dotarcia do klientów.

Pokolenie Y, zwane millenialsami, to osoby urodzone w latach 1980-2000. Wychowani w dobie nowych technologii, przyzwyczajeni do komputerów, smartfonów i stałego dostępu do Int...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 14:52
StoryEditor

DPD Polska uruchomiła w Zgierzu k. Łodzi nowy obiekt logistyczny. Jakie technologie i rozwiązania zastosowano?

<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>

Oddział DPD Polska w Zgierzu, linia sortownicza

fot. Konrad Kaszuba
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
<p>Nowy obiekt logistyczny DPD Polska w Zgierzu (fot. Konrad Kaszuba)</p>
Firma DPD Polska uruchomiła w Zgierzu nowy obiekt logistyczny, który pełni funkcję oddziału-sortowni. Zastosowano w nim najnowsze technologie w branży logistycznej, m.in. automatyczną linię sortującą. Będzie obsługiwał logistycznie przesyłki kurierskie w znacznej części województwa łódzkiego.

Nowy obiekt logistyczny DPD Polska ma ponad 5,6 tys. mkw. powierzchni magazynowej i 600 mkw. powierzchni biurowej. Zastosowano automatyczny sorter, którego wydajność to ok. 6 ty...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.09.2023 / 12:38
StoryEditor

InPost rozbudowuje flotę samochodów elektrycznych w Polsce. Firma przekroczyła symboliczną granicę

InPost inwestuje we flotę pojazdów elektrycznych (fot. materiały prasowe)
InPost ma już 1 tys. pojazdów elektrycznych w naszym kraju. Grupa chwali się, że dysponuje największą tego typu flotą w Polsce. Oprócz tego InPost inwestuje w stacje ładowania aut elektrycznych.

Ekologiczna flota InPostu to już dziś m.in. 600 sztuk Forda eTransit i blisko 300 sztuk Nissanów eNV200. Oprócz tego w barwach InPostu jeździ blisko 50 Mercedesów eSprinter, 40 ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 22:01