28.11.2016 / 12:00
StoryEditor

Oferta wózków i koszyków sklepowych coraz bardziej różnorodna

Przeciętnie jeden wózek powinien przypadać na 3-5 mkw. sali sprzedaży sklepu o mniejszej powierzchni (fot. SSZ)
Nic tak nie irytuje klienta jak stary, zdezelowany, brudny wózek sklepowy z zacinającymi się kółkami. Zamiast myśleć o zakupach, trzeba cały czas walczyć ze zbaczającym z pożądanego kursu rozklekotanym sprzętem. A przecież wózek czy koszyk to jedna z pierwszych rzeczy, z którymi styka się klient po wejściu do sali sprzedaży. Ich wygląd, stan i ergonomia wiele mówią o samym sklepie. 

W ofercie producentów i dystrybutorów wózków sklepowych można znaleźć modele z koszami wykonanymi z tworzyw sztucznych czy też ekologiczne, powstałe wyłącznie z materiałów recyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.06.2025 / 00:00
StoryEditor
Opakowania, wyroby tytoniowe, detergenty - Polska wzmocni nadzór nad obrotem niektórych produktów

Polska przygotowuje się do wprowadzenia krajowego systemu nadzoru nad rynkiem produktów objętych unijnym prawodawstwem harmonizacyjnym. Projekt ustawy, opublikowany w piątek, ma na celu dostosowanie polskich przepisów do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) z 2019 r., które ustanowiło jednolite ramy nadzoru rynku.

Obrót jakimi towarami zostanie objęty większym nadzorem?

Celem nowej ustawy jest zapewnienie większej swobody przepływu towarów oraz wzmocnienie nadzoru rynkowego nad szero...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.06.2025 / 08:50
StoryEditor
"Wybuchające" kraftowe piwo z Lidla wycofywane ze sprzedaży. Ostrzeżenie dla klientów
Lidl wycofuje partię piwa (fot. Sorbis/Shutterstock)

Lidl wspólnie z producentem AleBrowar wycofuje partię piwa o smaku mango. Przyczyną takiego ruchu jest... możliwość wystąpienia wtórnej fermentacji powodującej wzrost ciśnienia w butelce, która może ulec uszkodzeniu - wybuchowi.

Lidl musi wycofać kraftowe piwo smakowe firmy AleBrowar. Konkretnie chodzi o Piwo Mango Man sort. Lassi Mango Sour Ale, z partii oznaczonej numerem 35/V/19/25. Datą min...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. lipiec 2025 04:13