28.11.2016 / 12:00
StoryEditor

Oferta wózków i koszyków sklepowych coraz bardziej różnorodna

Przeciętnie jeden wózek powinien przypadać na 3-5 mkw. sali sprzedaży sklepu o mniejszej powierzchni (fot. SSZ)
Nic tak nie irytuje klienta jak stary, zdezelowany, brudny wózek sklepowy z zacinającymi się kółkami. Zamiast myśleć o zakupach, trzeba cały czas walczyć ze zbaczającym z pożądanego kursu rozklekotanym sprzętem. A przecież wózek czy koszyk to jedna z pierwszych rzeczy, z którymi styka się klient po wejściu do sali sprzedaży. Ich wygląd, stan i ergonomia wiele mówią o samym sklepie. 

W ofercie producentów i dystrybutorów wózków sklepowych można znaleźć modele z koszami wykonanymi z tworzyw sztucznych czy też ekologiczne, powstałe wyłącznie z materiałów recyk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25.09.2023 / 13:56
StoryEditor

Zaskakująca zmiana wieloletniego trendu na rynku kosmetyków. Spadki notuje ważna kategoria

Spada sprzedaż kosmetyków ekologicznych (fot. Shutterstock)
Wieloletni trend wzrostowy na rynku kosmetyków ekologicznych, organicznych i bio kilka miesięcy temu został przerwany, a tendencja spadkowa wciąż się utrzymuje. Obecnie wartość tego sektora wynosi 224 mln zł, co oznacza osłabienie o 9 proc. rdr. Jednocześnie – w ujęciu całościowym – rynek kosmetyków rośnie, i przekracza poziom 9,2 mld zł. Za ponad 40 proc. tej kwoty odpowiada sieć Rossmann. Takie wnioski płyną z analiz firmy badawczej Consumer Panel Services GfK.

W okresie od lipca 2022 r. do czerwca 2023 r. wartość rynku kosmetyków ekologicznych, organicznych i bio spadła o 9 proc. w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej. Z k...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.09.2023 / 12:18
StoryEditor

Sieć modowa Primark otworzyła sklep w łódzkiej Manufakturze. Detalista liczy na entuzjastyczne przyjęcie ze strony konsumentów

<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>

Primark w łódzkiej Manufakturze

fot. Konrad Kaszuba
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
<p>Primark w łódzkiej Manufakturze</p>
Sieć odzieżowa Primark otworzyła we wtorek 19 września swój szósty sklep w Polsce. Mieści się w centrum handlowo rozrywkowym Manufaktura w Łodzi. Detalista zainwestował w placówkę ponad 9 mln euro i liczy na dużą frekwencję klientów.

Łódzki Primark ma ponad 3,3 tys. mkw. powierzchni handlowej. Podobnie jak obiekt w Katowicach, łódzki market ma jedną kondygnację, podczas gdy pozostałe placówki sieci w Polsc...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
25. wrzesień 2023 22:41