03.12.2018 / 11:06
StoryEditor

Paweł Dolański, dyrektor Carrefour Polska: Inwestujemy w zielone technologie

Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska (mat. prasowe)
W Carrefour Polska przywiązujemy wagę do wpływu, jaki nasza działalność wywiera na środowisko naturalne. Aby nasze sklepy funkcjonowały w harmonii z otoczeniem, sięgamy po różnorodne rozwiązania ekologiczne, które pozwalają nam skutecznie zmniejszyć zapotrzebowanie naszych sklepów na energię elektryczną czy zredukować zużycie CO2 – mówi Paweł Dolański, dyrektor działu aktywów w Carrefour Polska.

Jednym z takich rozwiązań jest innowacyjna instalacja, jaka powstała na dachu obiektu w Zgorzelcu we wrześniu 2017 roku. Inwestycja polegająca na kompleksowym zaprojektowaniu i ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 09:52
StoryEditor
Amazon wycofuje sklepy Amazon Fresh w Wielkiej Brytanii. Co dalej z handlem spożywczym online?
Amazon zamyka sklepy Fresh w Wielkiej Brytanii. Co dalej z e-grocery? (fot. Shutterstock)

Amazon ogłosił zamknięcie wszystkich swoich sklepów Fresh w Wielkiej Brytanii. Decyzja zapadła niespełna pięć lat po wejściu giganta na lokalny rynek. Część placówek zmieni jednak charakter, a firma zapowiada nową strategię rozwoju. Jak będzie wyglądać przyszłość e-grocery w wykonaniu Amazona?

Amazon potwierdził, że planuje zamknąć wszystkie 19 sklepów Amazon Fresh w Wielkiej Brytanii. Z tej liczby pięć punktów zostanie przekształconych w sklepy Whole Foods Market, cz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.09.2025 / 09:08
StoryEditor
Polacy zdecydowanie za zakazem sprzedaży alkoholu nocą! Nowy sondaż
Kolejne polskie miasta wprowadzają tzw. nocną prohibicję (fot. wiadomoscihandlowe.pl)

Aż 68 proc. Polaków jest za wprowadzeniem zakazu sprzedaży napojów alkoholowych między godz. 23 a 6 w miejscowościach, w których mieszkają - wynika z nowego sondażu przeprowadzonego przez IBRiS dla PAP.

Za tzw. nocną prohibicją zdecydowanie optują kobiety. W przypadku tej płci poparcie dla zakazu sprzedaży alkoholu w nocy sięga aż 80,1 proc. W przypadku kobiet jest to "tylko" 5...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04. październik 2025 04:00