29.09.2016 / 13:50
StoryEditor

Polacy pokochali nowe technologie. Także w handlu

Polscy konsumenci są zadowoleni z poziomu cyfryzacji handlu (fot. Pixabay/CC0)
Od regulowania należności za zakupy smartfonem po korzystanie z oferty sklepów on-line. Polscy konsumenci są jednymi z najbardziej zadowolonych w Europie z rozwoju cyfrowych usług finansowych, w tym płatności.

Z najnowszego badania Mastercard „Postawy wobec cyfrowych innowacji”* wynika, że Polacy pozytywnie przyjmują trend cyfryzacji oraz chcą korzystać z większej liczby cyfrowych usł...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.12.2024 / 12:35
StoryEditor
Swarovski wchodzi w kosmetyki. Firma od kryształów nawiązuje współpracę z topowym graczem z branży beauty
Jean Holtzmann, dyrektor ds. marek prestiżowych w Coty i Michele Molon, dyrektor operacyjny w firmie Swarovski (fot. materiały prasowe)

Firmy Swarovski Cristal Bussiness oraz Coty połączyły siły. Umowa, jaką podpisały te podmioty zakłada wieloletnie partnerstwo, którego efektem mają być luksusowe produkty kosmetyczne sygnowane marką Swarovski. O jakich produktach mowa?

5 grudnia firma Coty podpisała umowę ze światowej sławy domem kryształów Swarovski. Zakłada ona opracowanie oraz produkcję i dystrybucję przez Coty nowych linii kosmetyków zapac...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

05.12.2024 / 13:16
StoryEditor
Perła polskiego przemysłu spożywczego podzielona i sprzedana zagranicznym firmom. Spółkę Koral przejmie inwestor z Indii
Do końca roku spółka Koral, która specjlazuje się w produkcji łososia i należała dotąd do Grupy Graal, ma trafić w ręce firmy Captain Fresh (fot. Shutterstock)

Specjalizująca się w przetwórstwie łososia spółka Koral, która od 2006 r. była częścią Grupy Graal, a od 2017 r. częścią grupy inwestycyjnej Abris Capital Partners, jeszcze w tym roku ma trafić w ręce indyjskiej firmy Captain Fresh. Transakcja jest obecnie w fazie finalizacji i tak naprawdę oznacza koniec Grupy Graal.

Przypomnijmy, że z końcem listopada Grupa Graal, do której należy także Koral sprzedała część swoich aktywów związaną z produkcja konserw rybnych niemieckiej firmie ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07. grudzień 2024 23:12