05.11.2020 / 16:45
StoryEditor

Rossmann zainstaluje kasy samoobsługowe we wszystkich sklepach w Polsce. Firma zapowiada także nową aplikację kasową

W każdym Rossmannie w Polsce, od połowy listopada, będzie przynajmniej jedna kasa samoobsługowa. Firma planuje wprowadzić także nowy, jeszcze prostszy system kasowy – łatwy w obsłudze dla seniorów. Zakupy będą bezpieczniejsze i szybsze, a pracownicy będą mieli więcej czasu dla klientów w sklepie.

Na początku tego roku w drogeriach Rossmann w Polsce działało 900 kas samoobsługowych. Firma planowała, że do końca tego roku w każdej z 1450 drogerii w naszym kraju zostanie za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.07.2025 / 15:01
StoryEditor
Czy import z Ukrainy i Mercosur wpłynie na ceny żywności? Branża ostrzega przed utratą konkurencyjności i destabilizacją rynku
Polski drób w ogniu wyzwań: import, choroby, eksport i przyszłość sektora (fot. Shutterstock)

Polska branża drobiarska znajduje się dziś w punkcie zwrotnym. Z jednej strony notuje sukcesy eksportowe i stara się wypromować unikalne produkty, z drugiej – mierzy się z narastającą presją importową, chorobami drobiu i rozczarowaniem działaniami Unii Europejskiej. Czy sektor zdoła utrzymać swoją pozycję na europejskim i światowym rynku?

Polski sektor drobiarski nie ustaje w sprzeciwie wobec umowy handlowej z krajami Mercosur. Podczas spotkania organizacji branżowych w Krajowej Izbie Gospodarczej wyrażono j...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.07.2025 / 10:06
StoryEditor
Polacy potrafią rozebrać się do naga przed sieciami handlowymi. Oddadzą wszystko za rabat i spersonalizowaną ofertę
Jeśli kosmetyki pielęgnacyjne i koloryzujące mają spełniać swoją funkcję, muszą być dobrane do rodzaju cery. Inaczej najdroższe krem czy podkład nie rozwiną swoich zalet

Większość Polaków chce zgłaszać sieciom handlowym i markom swoje preferencje zakupowe, by dostawać od nich spersonalizowane wiadomości - wynika z badania UCE Research. Gotowi do dzielenia się informacjami na swój temat są zwłaszcza młodzi klienci.

Jak wynika z badania UCE Research i Shopfully, przeprowadzonego łącznie w 9 krajach europejskich, 55,6 proc. Polaków jest gotowych udostępniać sieciom handlowym i markom więcej ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. lipiec 2025 09:22