08.08.2018 / 12:27
StoryEditor

Sztuczna Inteligencja zwiększy w przyszłości zyski detalistów o blisko 60 proc.

(fot. Konrad Kaszuba)
Technologia AI może pomóc detalistom w personalizacji doświadczenia zakupowego konsumentów. W ten sposób sieci stacjonarne mogą zyskać ważny atut w rywalizacji z detalistami online. Do 2035 r. zastosowanie sztucznej inteligencji może zwiększyć zyskowność detalu nawet o 59 proc. – czytamy w raporcie Business Insider „AI in e-commerce”.

Głównym wyzwaniem detalistów jest obecnie znalezienie sposobów na konkurowanie z graczami online, takimi jak Amazon. Wiele sieci stara się wyróżnić poprzez wysoki stopień person...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 10:37
StoryEditor
SmakMak kupuje nowy zakład produkcyjny i szykuje się do podboju rynku dań gotowych
Zakup zakładu produkcyjnego w Piniecu otwiera przed naszą firmą zupełnie nowe horyzonty plasując SmakMak w absolutnej czołówce producentów żywności convenience - mówi Tomasz Średziński, prezes SmakMak (fot. materiały prasowe)
SmakMak, polski producent dań obiadowych i przekąsek convenience, kupił od spółek z Grupy Mróz zakład produkcyjny wraz z gruntem w Poniecu (woj. wielkopolskie). Inwestycja ma umożliwić firmie dwukrotne zwiększenie mocy produkcyjnych. Skąd SmakMak miał na nią środki?

Nowo nabyty zakład o powierzchni 12 tys. mkw. zlokalizowany na 6-hektarowej działce znajduje się w bliskiej odległości od głównej bazy produkcyjno-logistycznej SmakMAK w Kąkole...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
22.11.2023 / 07:24
StoryEditor
Dino i eZebra: transakcja może się opóźnić lub nie dojść do skutku. Jest komunikat spółki
Dino może mieć problem z zakupem drogerii internetowej eZebra (Dino Polska)
Zakup drogerii internetowej eZebra przez Dino Polska może się opóźnić lub wcale nie dojść do skutku – poinformowała giełdowa spółka w komunikacie. Operator supermarketów podaje, że Sąd Okręgowy w Lublinie udzielił zabezpieczenia roszczenia.

Dino Polska poinformowało w komunikacie, że 21 listopada dowiedziało się od wspólników eZebra.pl o wydaniu dzień wcześniej przez Sąd Okręgowy w Lublinie postanowienia, w którym ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
01. grudzień 2023 21:42