07.08.2020 / 10:58
StoryEditor

Żabka rozwija koncept autonomicznego „Sklepu Jutra”. Technologie przydają się w całej sieci

Żabka Galaxy na warszawskim Wilanowie [zdj. ilustracyjne] (fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Sieć Żabka kontynuuje testy technologii sklepu bezobsługowego. Stworzono w tym celu zaplecze testowe, którego elementem jest pilotażowy nanosklep, od wiosny funkcjonujący w Poznaniu. Rozwijane w ramach projektu technologie są na bieżąco adoptowane w kolejnych sklepach z obsługą, a docelowo trafiać będą do całej sieci.

Jak poinformowało portal wiadomoscihandlowe.pl biuro prasowe sieci Żabka Polska, pilotażowy pawilon jest elementem zaplecza testowego dla technologii w ramach programu „Sklep Ju...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.11.2023 / 15:30
StoryEditor
To był rekordowy Czarny Piątek. Sprzedaż w polskich e-sklepach w Black Friday wyższa o 30 proc. niż w inne dni
Black Friday z roku na rok zyskuje na znaczeniu (fot. Shutterstock)
Sprzedaż brutto (GMV) sklepów internetowych w tegoroczny Black Friday była o 30 proc. wyższa niż średnia dla pozostałych dni listopada - podało IdoSell, powołując się na dane o wynikach sprzedażowych e-sklepów korzystających z tej platformy.

Dane te pokazują, że obawy o to, iż dyrektywa Omnibus (nakazująca pokazywać najniższą cenę przecenionego produktu z ostatnich 30 dni), albo wciąż relatywnie kiepskie nastroje...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
19.11.2023 / 11:32
StoryEditor
OD Store, włoska sieć sklepów spożywczych wchodzi do Polski. Gdzie otwarto pierwszy market?
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>

OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)

fot. Wiadomoscihandlowe.pl
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
<p>OD Store, sklep ze słodyczami włoskiej sieci w Warszawie (wiadomoscihandlowe.pl)</p>
OD Store to sieć włoskich sklepów z szeroką ofertą pakowanych słodyczy. Pierwszy sklep w Polsce, reklamujący się jako „najsłodszy sklep na świecie” otwarto w Warszawie. Poza słodkościami, sieć oferuje napoje i słone przekąski.

We Włoszech, skąd pochodzi marka OD Store, działa 105 sklepów pod tym szyldem. Sieć skupia się na obecności w parkach handlowych, centrach handlowych, natomiast ponad 20 sklepó...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 87% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
29. listopad 2023 06:49