12.06.2020 / 09:50
StoryEditor

Żabka schodzi poniżej 100 sekund. Sieć uzyskała rekordowo krótki czas obsługi klienta

Żabka w Łodzi, Al. Wyszyńskiego (fot. Konrad Kaszuba)
W ubiegłym roku przedstawiciele sieci Żabka zapowiadali, że firma będzie bardzo mocno pracować nad skróceniem czasu wizyty klienta w sklepach, tak aby zakupy, odbiór paczki czy skorzystanie z wielu innych dostępnych usług nie zajmowało średnio więcej niż 100 sekund. Z informacji portalu wiadomoscihandlowe.pl wynika, że operator zszedł poniżej tej granicy, a w niektórych sklepach średni czas trwania wizyty to około 60 sekund.

Jeszcze w ubiegłym roku firma komunikowała, że średni czas trwania wizyty w sklepie Żabki to 106 sekund. Obecnie, jak przekonuje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

wiadomoscihandlowe.pl
22.12.2025 / 18:23
StoryEditor
Maxima sprzedała Stokrotkę. Kto teraz będzie zarządzał siecią w Polsce?
Sklep sieci Stokrotka otworzyła w Lublinie (fot. Stokrotka)

Litewska Maxima Grupe sprzedała udziały właściciela sieci Stokrotka spółce z własnej grupy kapitałowej. To jeden z elementów restrukturyzacji litewskiego koncernu.

Plan jest prosty. Holding ma zostać podzielony na dwie niezależne części. Vilniaus Prekyba będzie operować w krajach bałtyckich, a spółka Paretas B.V na pozostałych rynkach, na ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12.12.2025 / 17:09
StoryEditor
UE wprowadza cła na paczki e-commerce o niskiej wartości. Będzie lepsza ochrona dla unijnych sprzedawców
Preparing parcels for shipment to customer on table

Komisja Europejska z zadowoleniem ogłosiła piątkową decyzję państw członkowskich UE o wprowadzeniu od lipca 2026 r. cła w wysokości 3 euro za sztukę na paczki w handlu elektronicznym o wartości poniżej 150 euro. Nowe cło pomoże chronić konkurencyjność europejskich przedsiębiorstw, wyrównując szanse między handlem elektronicznym a tradycyjnym handlem detalicznym.

Jak czytamy w komunikacie, ze względu na szybki wzrost przywozu towarów pochodzących z handlu elektronicznego do UE, "Komisja i państwa członkowskie wspólnie uznały potrzebę pil...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

26. grudzień 2025 02:55