20.08.2021 / 13:21
StoryEditor

Tomasz Starzyk, Dun & Bradstreet: Dla wielu młodych ludzi sieci handlowe przestały być atrakcyjne [WYWIAD]

Tomasz Starzyk z firmy Dun & Bradstreet Poland (fot. mat. pras.)
Proces kurczenia się liczby sklepów na polskim rynku wyhamowuje. Na koniec lipca 2021 roku w Polsce działało nieco ponad 376 tys. punktów handlu detalicznego, z czego ok. 336 tys. to typowe sklepy. Oznacza to spadek względem zeszłego roku, ale zaledwie marginalny – o 0,01 proc. – zauważa w rozmowie z serwisem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Starzyk z firmy Dun & Bradstreet Poland.

Wróćmy jeszcze do tematu sklepów specjalistycznych. Co wpływa negatywnie na ich kondycję? Tylko ekspansja dyskontów, czy coś jeszcze?

Dyskonty przyciągają klientów jak...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. lipiec 2025 11:04