05.05.2020 / 11:07
StoryEditor

Dezynfekcja sklepu. Wskazówki dla detalistów

(fot. materiały prasowe, Biedronka/zdjęcie ilustracyjne)
Epidemia COVID ‑19 nałożyła na detalistów szereg nowych obowiązków. Jednym z nich jest odkażanie sklepów, mające na celu zdezaktywowanie cząsteczek wywołującego tę chorobę wirusa SARS ‑CoV‑2, który potrafi przetrwać na różnych powierzchniach kilka dni. Pytanie tylko, jak i czym tego niewidzialnego, a dodatkowo wciąż jeszcze mało poznanego wroga skutecznie unicestwić.

Jak przyznaje Joanna Narożniak, rzecznik prasowy Mazowieckiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego, szczegółowych wytycznych w zakresie dezynfekcji placówek handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

15.09.2025 / 09:26
StoryEditor
Rosną wydatki Polaków na artykuły dla dzieci. I to pomimo kryzysu demograficznego
Dzieci rodzi się w Polsce coraz mniej, ale wydatki na produkty dziecięce... rosną (fot. XELARIX/Shutterstock)

Polacy przeznaczają coraz więcej pieniędzy na produkty dla dzieci, wynika z analiz międzynarodowej firmy doradczej OC&C Strategy Consultants. Dzieje się to dzięki poprawie sytuacji gospodarczej, wynika również ze stopniowego wzrostu zamożności. Najszybciej rosnącym segmentem rynku artykułów dziecięcych są zabawki premium oraz gry komputerowe.

Analitycy OC&C są przekonani, że pomimo spadku liczby urodzeń, wartość rynku artykułów dziecięcych w Polsce nadal będzie rosnąć w najbliższych latach, a tempo wzrostu zbliżone b...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

11.09.2025 / 08:18
StoryEditor
Rząd chce dodatkowych miliardów złotych z opłaty cukrowej i akcyzy na alkohol. Oto wyliczenia
Prezydent Karol Nawrocki może pokrzyżować rządowe plany podwyższenia przynajmniej niektórych podatków

Ministerstwo Finansów szacuje, że wzrost akcyzy na alkohol, podwyższenie tzw. opłaty cukrowej oraz zwiększenie podatku od wygranych - trzy pomysły uwzględnione łącznie w jednym projekcie ustawy - przyniosą w 2026 r. do budżetu dodatkowe 2,97 mld zł.

Kwota taka podana została w Ocenie Skutków Regulacji, jaka trafiła właśnie do konsultacji wraz z samym projektem.

Z kolei w 2027 r. dodatkowe wpływy do budżetu mają sięgną...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16. wrzesień 2025 11:16