05.05.2020 / 11:07
StoryEditor

Dezynfekcja sklepu. Wskazówki dla detalistów

(fot. materiały prasowe, Biedronka/zdjęcie ilustracyjne)
Epidemia COVID ‑19 nałożyła na detalistów szereg nowych obowiązków. Jednym z nich jest odkażanie sklepów, mające na celu zdezaktywowanie cząsteczek wywołującego tę chorobę wirusa SARS ‑CoV‑2, który potrafi przetrwać na różnych powierzchniach kilka dni. Pytanie tylko, jak i czym tego niewidzialnego, a dodatkowo wciąż jeszcze mało poznanego wroga skutecznie unicestwić.

Jak przyznaje Joanna Narożniak, rzecznik prasowy Mazowieckiego Państwowego Wojewódzkiego Inspektoratu Sanitarnego, szczegółowych wytycznych w zakresie dezynfekcji placówek handl...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.07.2025 / 18:26
StoryEditor
Znany producent czekolady notuje dwucyfrowy wzrost. Jak na wyniki wpłynęło drożejące kakao?
Lindt & Sprüngli podnosi prognozę wzrostu sprzedaży (fot. Shutterstock)

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło Lindt & Sprüngli znaczący wzrost organicznej sprzedaży i stabilny wynik operacyjny, mimo trudnej sytuacji na rynku surowców. Wyniki firmy pokazują odporność na zmienność rynkową i niską elastyczność cenową konsumentów. Co wpłynęło na decyzję o podniesieniu całorocznej prognozy sprzedaży?

W pierwszym półroczu 2025 roku Grupa Lindt & Sprüngli osiągnęła organiczny wzrost sprzedaży na poziomie 11,2 proc., co przełożyło się na przychody w wysokości 2,35 mld CHF. W an...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31.07.2025 / 14:28
StoryEditor
Żabka stworzyła "czerwonego" burgera wspólnie ze znanym producentem keczupu. O kogo chodzi?
Ketchup Burger od Żabki i Heinz Kraft (fot. Jonathan Kennedy)

Żabka i Heinz połączyły siły i stworzyły nowy produkt pod nazwą Ketchup Burger. Produkt dostępny jest od 30 lipca w całej Polsce, wyłącznie w sieci convenience.

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, to propozycja dla prawdziwych fanów keczupu – z soczystą wołowiną, serem, karmelizowaną cebulą, chrupiącym bekonem i ogórkiem kiszonym, ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

02. sierpień 2025 02:16