29.06.2020 / 08:50
StoryEditor

Gazetki sklepowe nie odejdą prędko do lamusa. Polacy są przekonani o ich skuteczności

(fot. archiwum WH)
Jak wynika z badania AdRetail, niemal połowa badanych konsumentów w Polsce uważa, że gazetki sieci handlowych to ważne źródło informacji. Blisko 40 proc. osób sprawdza w nich tylko to, czym konkretnie się interesuje. Z kolei niespełna 30 proc. ankietowanych czyta całą publikację od początku do końca.

Ponad 60 proc. respondentów przeznacza średnio od 3 do 10 min. na zapoznanie się z ofertą. Przeszło połowa wraca do przeczytanej już gazetki. Natomiast więcej niż 80 proc. użytk...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29. luty 2024 18:18