24.03.2020 / 10:20
StoryEditor

Lidl testuje płatności Lidl Pay w 200 sklepach w Polsce. Wkrótce oficjalny start usługi

(fot. Lidl ES)
Sieć Lidl pochwaliła się we wtorek, że usługi płatności bezgotówkowych Lidl Pay testowane są przez pracowników firmy i ich rodziny już w blisko 200 sklepach w Polsce. Wkrótce rozwiązanie zostanie udostępnione klientom w całym kraju (sieć nie zdradza, kiedy dokładnie).

Lidl Pay to nowa funkcjonalność dedykowana użytkownikom aplikacji Lidl Plus, która pozwala zaoszczędzić czas przy kasie, poprzez dodanie do aplikacji karty płatniczej. W efekci...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 08:30
StoryEditor
Biedronka uważa, że rok 2025 "będzie równie wymagający jak poprzedni". Co będzie głównym wyzwaniem dla dyskontowej sieci?
Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki (fot. Luis Silveira E Castro)

"Pomimo ustanowienia rekordowego wyniku, uzyskanego po wielu latach wyników przekraczających średnią rynkową, nasze zespoły pracowały nieustannie osiągając zarówno wzrost wolumenu sprzedaży, jak i zwiększenia udziałów w rynku" - wskazuje Luis Araujo, dyrektor generalny Biedronki, podsumowując rok 2024 w dyskontowej sieci. Wskazuje też kluczowe wyzwania dla Biedronki na rok obecny.

Według Luisa Araujo, "w 2025 roku głównym wyzwaniem jest działanie w warunkach niskiej inflacji żywności i ostrożności konsumentów". "Będziemy konsekwentnie utrzymywać ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.04.2025 / 12:01
StoryEditor
Auchan Polska uzyskał bezpośredni fizyczny dostęp do energii z polskich farm fotowoltaicznych. Jakie korzyści osiągnie detalista?
Sklep Auchan w Portugalii (Shutterstock)

Auchan Polska podpisał z Axpo Polska umowę route-to-market, w ramach której sklepy sieci w całej Polsce zyskają fizyczny dostęp do zielonej energii pochodzącej z 35 polskich farm fotowoltaicznych firmy GoldenPeaks Capital, z którą sieć podpisała w ubiegłym roku 12-letnią umowę zakupu energii (PPA).

W czerwcu br. czysta energia popłynie z 80 proc. zagwarantowanych umową instalacji, a finalizacja wszystkich uruchomień przewidziana jest do końca 2025 r. Realizacja obu umów za...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:06