10.05.2017 / 14:55
StoryEditor

Półki w sklepie nie są z gumy. Zrób skuteczną selekcję!

(fot. wiadomoscihandlowe.pl)
Właściciele wielkopowierzchniowych placówek mogą wstawić na półki tyle nowości, ile chcą. W małych i średnich sklepach trzeba dokonywać selekcji. Ostrej, bo na stałe w sprzedaży zostanie tylko co dziesiąta nowość. Jak je wyłowić?

W ub.r. SM Mlekovita wprowadziła na rynek ponad 100 nowych indeksów. W kategorii piwa co roku debiutuje 500 nowych produktów. Im bardziej konkurencyjna jest kategoria, tym tr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

18.07.2025 / 13:05
StoryEditor
Air Wick, Calgon i Cillit Bang sprzedane. Znany fundusz przejmuje popularne marki od Reckitt Benckiser
Marka Cillit Bang (fot. Shutterstock)

Fundusz Inwestycyjny Advent International podpisał umowę inwestycyjną z firmą Reckitt Benckiser na mocy której przejmie 70 proc. udziałów w portfelu marek Essential Home, w skład którego wchodzą m.in. Air Wick, Calgon, Woolite, Cillit Bang i SBP.

Jak tłumaczą przedstawiciele funduszu, wydzielenie Essential Home stworzy “dedykowaną, globalną platformę do pielęgnacji domu z ikonicznym portfolio wiodących marek – w tym Air ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

30.07.2025 / 14:14
StoryEditor
Mocny spadek liczby klientów w centrach handlowych! To "zasługa"... piłkarzy
Kapitan piłkarskiej reprezentacji Polski Robert Lewandowski (fot. Mikolaj Barbanell/Shutterstock)

W pierwszej połowie 2025 r. liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o 6,9 proc. w porównaniu z analogicznym okresem rok temu. Zanotowano też o 14,5 proc. mniej wizyt w tego typu obiektach niż rok wcześniej. Zdaniem eksperta, tak kiepski wynik to po części… efekt Mistrzostw Europy w piłce nożnej.

Z raportu Proxi.cloud i Grupy Blix wynika, że w okresie od stycznia do końca czerwca 2025 roku liczba klientów w centrach i galeriach handlowych spadła o 6,9 proc. w porównaniu ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. sierpień 2025 11:21