15.02.2017 / 13:17
StoryEditor

Pracownicy Makro C&C negocjują podyżki. Decyzja do końca marca

Hala Makro Cash&Carry przy Al. Jerozolimskich w Warszawie (fot. fot. PJ)
Pracownicy Makro Cash&Carry zostali poinformowani, że od listopada toczą się negocjacje zarządu ze związkami zawodowymi w sprawie wysokości wynagrodzeń pracowników. Mają zakończyć się 31 marca 2017 r. Pracownicy firmy mają mocny argument w postaci podwyżek płac w Tesco, Lidlu, Kauflandzie czy Biedronce. Firma zachęca też do indywidualnych negocjacji płacowych.

Pracownicy sklepów Makro Cash&Carry Polska zostali poinformowani, że w firmie od listopada toczą się rozmowy zarządu ze związkami zawodowymi w sprawie wysokości wynagr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 16:07
StoryEditor
Czy Żabka ma się czego bać? Michał Kołodziejczak z Agrounii składa pierwszą interpelację. Dotyczy sieci sklepów spożywczych
Michał Kołodziejczak składa pierwszą interpelację. W tle sieć Żabka (fot. Agrounia)
Żabka i inne sieci w opałach? Michał Kołodziejczak, poseł z klubu Koalicji Obywatelskiej i prezes Agrounii pochwalił się w mediach społecznościowych pierwszą interpelacją złożoną w Sejmie. Adresatem jest minister rozwoju i technologii Waldemar Buda. Temat to niejednoznaczne oznakowanie cen produktów w sklepach spożywczych.

Michał Kołodziejczak zadebiutował w Sejmie pierwszą interpelacją poselską w sprawie niejednoznacznego oznakowania cen produktów w sklepach spożywczych. Świeżo upieczony parlam...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
20.11.2023 / 11:38
StoryEditor
Hitpol szuka nowych franczyzobiorców i umacnia relacje z obecnymi partnerami. Wywiad z Justyną Krężołek, właścicielką polskiej sieci handlowej
Hitpol planuje otworzyć 20 sklepów w nowym roku. Fot.mat.prasowe
W jakim tempie Hitpol planuje rozwijać sieć sklepów franczyzowych? Co w relacjach z partnerami jest najważniejsze? Czego oczekują franczyzobiorcy od polskiej sieci sklepów? Zdradza wiadomosciomhandlowym.pl Justyna Krężołek, właścicielka Hitpol.

Jakie mają Państwo plany rozwoju sieci franczyzowej na rok 2024? Ile sklepów zamierzacie otworzyć?

Chcielibyśmy otworzyć około 20 placówek w nowym roku. Chcemy znaleźć nowy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
02. grudzień 2023 16:58