10.10.2022 / 13:01
StoryEditor

Zasada ruchu prawostronnego i efekt trawnikowy, czyli o czym warto pamiętać ustawiając regały w sklepie

Klientka w sklepie (fot. Shutterstock)
Badania pokazują, że większość klientów sklepów stacjonarnych porusza się po sklepie w kierunku odwrotnym do ruchu wskazówek zegara i częściej wybiera obrzeża sklepu. Nie zawsze trzeba mu również maksymalnie ułatwiać przejście przez salę sprzedaży.

Ten rodzaj ruchu w sklepie przekłada się również na fakt, że konsumenci mocniej zwracają uwagę na asortyment ustawiony po prawej stronie alejki. Jak wynika z badań, aż 63 pr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
15.09.2023 / 12:30
StoryEditor

Sprzedaż mięsa z probówki coraz bliżej Polski. Jest pierwszy wniosek o zezwolenie na wprowadzenie go do obrotu w Europie

Niemiecki start-up he Cultivated B jako pierwszy na świecie zarejestrował produkt z mięsa hodowlanego komórkowego w Europejskim Urzędzie ds. Bezpieczeństwa Żywności (fot. Envatoelements)
Niemiecki startup The Cultivated B, będący spółką zależną Infamily Foods, jest pierwszą firmą ubiegającą się o sprzedaż mięsa hodowanego komórkowo w Europie. Ile czasu może minąć zanim uzyska na nią zgodę?

Start-up The Cultivated B, który dotąd specjalizował się w produkcji bioreaktorów do produkcji mięsa hodowanego komórkowo i pozycjonował jako dostawca technologii w tym zakresi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
26.09.2023 / 09:22
StoryEditor

Tesco kolejny raz podejmuje walkę z siecią Aldi i blokuje ceny 1 tys. produktów

Tesco podejmuje walkę cenową z siecią Aldi (fot. Tesco)
Sieć Tesco w Wielkiej Brytanii znów walczy z dyskontami Aldi na ceny. Operator jest mocno zdeterminowany do tego, aby nie stracić więcej udziałów w rynku, na którym coraz mocniej zaznaczają swoją obecność niemieckie sieci dyskontów.

Tesco będzie blokować ceny 1 tys. produktów do 2024 roku. Brytyjska sieć handlowa zadeklarowała poza brakiem podwyżek, również obniżenie cen setek produktów i dopasowanie ich do...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
28. wrzesień 2023 09:16