08.03.2023 / 09:43
StoryEditor

Zrozumieć nieracjonalnych konsumentów. Jak projektować komunikację z klientami? [DLA SUBSKRYBENTÓW]

Firmy wykorzystujące taktyki ekonomii behawioralnej osiągają o 85 proc. większy wzrost sprzedaży i o 25 proc. wyższą marżę (fot. Shutterstock)
Ludzie zazwyczaj nie robią tego, co deklarują, że zrobią. Nie mówią tego, co naprawdę myślą. I nawet nie wiedzą, dlaczego podejmują takie, a nie inne decyzje. Nieracjonalni ludzie to nieracjonalni konsumenci, a ekonomia behawioralna może pomóc ich zrozumieć - pisze w artykule dla "Wiadomości Handlowych" Izabela Franke, head of advisory w firmie Future Mind.

Myślenie dla ludzi jest jak pływanie dla kotów. Potrafią, ale wolą nie – stwierdził Daniel Kahneman, laureat Nagrody Nobla w 2002 r. uhonorowany nią za wykazanie, że ludzie, pod...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.07.2025 / 17:02
StoryEditor
Sklepy Søstrene Grene. Zobaczcie, jak wyglądają i co sprzedają
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)fot. Søstrene Grene
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)fot. Søstrene Grene
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)fot. Søstrene Grene
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)fot. Søstrene Grene
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)
Wnętrze sklepu Søstrene Grene/Siostry Grene (fot. materiały prasowe)

Duńska sieć Søstrene Grene (Siostry Grene) zapowiedziała wejście do Polski. Pierwszy stacjonarny sklep pod tym szyldem na naszym rynku ma zostać otwarty w 2026 r.. Równolegle ruszy sklep internetowy. Dla kogo sieć Søstrene Grene może stanowić konkurencję?

Sieć Søstrene Grene specjalizuje się w sprzedaży szeroko rozumianych artykułów wyposażenia wnętrz - od mebli po akcesoria kuchenne. W jej ofercie są też dostępne artykuły hobbys...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 81% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03.07.2025 / 09:38
StoryEditor
Donald Trump wypuszcza perfumy Victory 45‑47. Zapach "zwycięstwa" za 249 dolarów
Trump wprowadza nową linię perfum Victory 45-47 – kontrowersje wokół biznesów prezydenta USA (fot. Shutterstock/truthsocial.com)

Donald Trump, znany z łączenia polityki z działalnością biznesową, ponownie zaskakuje nowym produktem. Tym razem chodzi o zapach, który według prezydenta ma symbolizować sukces i siłę. Czy to kolejny krok w budowie jego osobistej marki, czy coś więcej?

Donald Trump ogłosił wprowadzenie nowego produktu do swojej linii towarów sygnowanych nazwiskiem. Tym razem chodzi o perfumy i wodę toaletową o nazwie "Victory 45-47", któr...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

12. lipiec 2025 09:14