09.06.2021 / 15:31
StoryEditor

Allegro gotowe stawiać własne maszyny paczkowe nawet bezpośrednio przy paczkomatach InPostu

Automat paczkowy Allegro (fot. mat. prasowe)
Aby zrealizować cel 1500 własnych maszyn paczkowych na koniec roku, Allegro będzie musiało stawiać codziennie po 7-8 urządzeń dziennie. Dziś firma pochwaliła się pierwszymi czterema automatami, które stanęły w Poznaniu i Warszawie. Zdradziła także, w jakich lokalizacjach zamierza uruchamiać "allegromaty". Co ciekawe, bierze pod uwagę możliwość bezpośredniego starcia z konkurencyjnymi maszynami rynkowego lidera, czyli InPostu.

Allegro szuka pod swoje maszyny paczkowe lokalizacji wewnętrznych, dostępnych 24/7, niebudzących wątpliwości co do bezpieczeństwa, szczególnie w nocy. Minimalna powierzchnia lok...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

23.04.2025 / 19:50
StoryEditor
Netto oddało Chełm bez walki. Wiemy, co powstanie w lokalizacji, którą Salling Group postanowiło sprzedać
Powstająca na miejscu, w którym kiedyś działało Tesco Galeria Lwowska ma zostać otwarta wiosną 2026 r. (fot.  Mallison Polska)

Wiosną 2026 r. w Chełmie ma zostać otwarta Galeria Lwowska. Będzie ona działała w miejscu, które już żyło handlem, ale jego potencjał, przynajmniej w ocenie właściciela sieci Netto, był za mały.

Lokalizacja w centrum miasta, w otoczeniu wielkich osiedli mieszkaniowych, w sąsiedztwie placówek takich sieci jak Media Expert, RTV Euro AGD, Biedronka, Carrefour, Lidl, Pe...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

28.04.2025 / 17:21
StoryEditor
Krakowski Kredens wraca do gry i zatrudnia nowych menedżerów. Czy będzie to udany comeback?
Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła prawa do marki Krakowski Kredens, podkreśla, że wraca ona na rynek z nową energią (fot. materiały prasowe)

Sklep sieci Krakowski Kredens w stołecznym centrum handlowym KEN Center reaktywowany. Paulina Vieuxmaire, członek zarządu i dyrektor generalna spółki SC Premium, która przejęła markę Krakowski Kredens, zapowiada, że wraca ona na rynek z nową energią.

Tak jak zapowiadaliśmy na portalu wiadomoscihandlowe.pl, w kwietniu br. sieć Krakowski Kredens, którą zarządza obecnie nowy właściciel – spółka SC Premium, znowu zacz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. maj 2025 01:36