16.11.2023 / 17:10
StoryEditor

Ikea chce osiągnąć zeroemisyjność dostaw na terenie Warszawy. W tym celu uruchomiono magazyn pod Nadarzynem

Samochód elektryczny w magazynie Ikea w Wolicy pod Nadarzynem (Ikea)
Ikea zmierza do zeroemisyjności w lokalnym centrum dystrybucji koło Nadarzyna, które obsługuje województwa mazowieckie i podlaskie. Obiekt realizuje ponad 15 tys. zamówień miesięcznie. Całkowitą zeroemisyjność dostaw na terenie Warszawy osiągnie do końca 2024 roku.

Uruchomiony na początku maja br. magazyn Ikea w Wolicy koło Nadarzyna wybudowany został z myślą o najszybciej rozwijającego się rynku – Warszawy i okolic, czyli regionu, w który...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

19.07.2025 / 08:00
StoryEditor
TOP10 wiadomości tygodnia: Lidl, Lewiatan, Carrefour, Dino, Biedronka, Specjał, Eurocash. Działo się…

Mijający tydzień obfitował w ciekawe treści. Wojciech Grohn opowiedział o strategii sieci Lidl, Rafał Brzoska prognozował zmierzch tradycyjnych platform marketplace, sporo działo się na polu M&A. Dino pojawi się w Warszawie, Biedronka "wchodzi" w gastronomię. Pisaliśmy też o poczynaniach GK Specjał i Eurocashu.

1. Wojciech Grohn, Lidl: Widzimy potencjał na ponad 1500 sklepów w Polsce [WYWIAD]

- Cena jeszcze przez długi czas będzie kluczowa dla polskich konsumentów. Jednak podczas p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

22.07.2025 / 17:45
StoryEditor
Polacy wciąż zajadają się mięsem i wędlinami. W trzy miesiące wydali na nie blisko 10 mld zł
W pierwszym kwartale tego roku Polacy wydali blisko 4 mld zł na mięso i przeszło 5 mld zł na wędliny (fot. Shutterstock)

Polacy pozostają narodem mięsożerców. Z danych YouGov wynika, że w pierwszym kwartale 2025 r. gospodarstwa domowe wydały na mięso blisko 4 mld zł, niewiele mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Bardziej wyraźny spadek zaliczyły wędliny, ale i tak wydatki na nie przekroczyły 5 mld zł. Jak na tym tle wypadają produkty plant based?

Ostanie pięć lat przyniosło dosyć duże różnice w tym jak wyglądał popyt na różne kategorie produktów żywnościowych. Grzegorz Mech, business development manager w Y...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

31. lipiec 2025 03:42