08.08.2022 / 20:46
StoryEditor

Lidl i Kaufland coraz bliżej osiągnięcia wyznaczonych celów klimatycznych

Grupa Schwarz - Lidl i Kaufland (fot. Ralf Liebhold / Shutterstock.com)
Grupa Schwarz, właściciel sieci Lidl i Kaufland oraz firmy PreZero, zbliża się do celów określonych w swojej strategii REset Plastic. We wszystkich 32 krajach, w których działają obie sieci handlowe, operatorowi udało się zmniejszyć zużycie plastiku w opakowaniach marek własnych o 18 proc.

Celem strategii REset Plastic jest redukcja plastiku o 20 proc. do 2025 r. W Niemczech sieci należące do Grupy Schwarz już przekroczyły ten cel. Kaufland Germany był w s...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 88% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

29.09.2025 / 14:39
StoryEditor
Carrefour otwiera w Polsce sklep tylko dla dzieci. Czy to się opłaci?
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)Carrefour
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)
Wizualizacja dedykowanego dzieciom sklepu Carrefour w Smart Kids Planet w Krakowie (fot. Carrefour)

Carrefour uruchomi w Krakowie sklep przeznaczony wyłącznie dla dzieci. Placówka będzie przypominała regularną placówkę sieci, tyle że w wersji pomniejszonej w skali 1:2, by dostosować wyposażenie do wzrostu najmłodszych.

Nietypowy sklep Carrefour ruszy w Krakowie w sobotę 4 października. Punkt wyposażono w kasy, ladę tradycyjną oraz regały z produktami, lecz zakupów nie będzie mógł tam zrobić ża...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

24.09.2025 / 20:34
StoryEditor
Sieci handlowe stawiające na wygodę zdominują rynek w 2025 roku

Wygoda staje się kluczowym czynnikiem wyboru konsumentów. Z najnowszego raportu GlobalData „Zwycięzcy i przegrani na globalnym rynku detalicznym 2025” wynika, że sieci handlowe, które oferują szybkie i bezproblemowe zakupy – zarówno online, jak i stacjonarnie – będą największymi wygranymi 2025 roku.

Wygoda ponad wszystko. Kto jest na fali wzrostowej?

Emily Scott, analityczka rynku detalicznego w GlobalData, podkreśla rosnące oczekiwania klientów w zakresie wygody oraz cy...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

03. październik 2025 04:32