15.06.2022 / 11:34
StoryEditor

Tomasz Suchański, Grupa Żabka: Dekarbonizujemy nasz biznes

Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Grupa Żabka (Żabka Polska)
– Nasza strategia to plan oparty o mierzalne cele, które krok po kroku realizujemy. Dekarbonizujemy nasz biznes i robimy to poprzez wiele inicjatyw – wymianę wyposażenia w sklepach czy zakup energii z odnawialnych źródeł. Dążymy do zamknięcia obiegu plastiku. Już dziś odzyskujemy i wykorzystujemy cały plastik, jaki wprowadziliśmy na rynek w ramach marki własnej i materiałów w sklepie – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

Suchański udzielił wywiadu w najnowszym wydaniu Raportu Odpowiedzialności Grupy Żabka. Podkreśla w nim, że drugi rok pandemii nauczył firmę elastycznego podejścia do zarządza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

27.06.2025 / 11:37
StoryEditor
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. USA na "tak", ale KE wszczyna dochodzenie
Przejęcie producenta Pringles przez Mars. W USA są na ”tak”, ale KE wszczyna dochodzenie

Komisja Europejska ma obawy w sprawie przejęcia Kellanova, producenta chipsów Pringles przez koncern Mars. Bruksela boi się, że ta transakcja może doprowadzić do wyższych cen dla konsumentów. Dlatego wszczyna dogłębne dochodzenie. Kiedy zapadnie werdykt w tej sprawie?

Z artykułu dowiesz się:

  • KE wszczyna dogłębne dochodzenie w sprawie przejęcia Kellanova przez Mars
  • KE reaguje na sygnały od sieci handlowych, które boją się tej fu...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 97% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

04.07.2025 / 09:45
StoryEditor
Serhii Kolesnyk, współwłaściciel sieci Best Market i Foodex Express: Mamy mocny kręgosłup [WYWIAD]
Bracia Roman Kolesnyk (z lewej) i Serhii Kolesnyk (fot. Best Market)

O rozwoju sieci sklepów z ukraińską żywnością oraz innych formatów handlowych w Polsce (w tym najnowszego konceptu placówek convenience Foodex Express), wejściu w biznes gastronomiczny oraz planach ekspansji międzynarodowej, w tym potencjalnym uruchamianiu sklepów w Ukrainie, opowiedział portalowi wiadomoscihandlowe.pl Serhii Kolesnyk, który razem z bratem Romanem rozwija sklepy Best Market, Foodex24, Foodex Express i Best Beer.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie sieci sklepów z ukraińską żywnością w Polsce?

Chciałbym zacząć od wyjaśnień, że nie uznajemy się za ukraiński biznes. Owszem, fir...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 99% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

06. lipiec 2025 05:47