15.06.2022 / 11:34
StoryEditor

Tomasz Suchański, Grupa Żabka: Dekarbonizujemy nasz biznes

Tomasz Suchański, Prezes Zarządu, Grupa Żabka (Żabka Polska)
– Nasza strategia to plan oparty o mierzalne cele, które krok po kroku realizujemy. Dekarbonizujemy nasz biznes i robimy to poprzez wiele inicjatyw – wymianę wyposażenia w sklepach czy zakup energii z odnawialnych źródeł. Dążymy do zamknięcia obiegu plastiku. Już dziś odzyskujemy i wykorzystujemy cały plastik, jaki wprowadziliśmy na rynek w ramach marki własnej i materiałów w sklepie – mówi Tomasz Suchański, prezes Grupy Żabka.

Suchański udzielił wywiadu w najnowszym wydaniu Raportu Odpowiedzialności Grupy Żabka. Podkreśla w nim, że drugi rok pandemii nauczył firmę elastycznego podejścia do zarządza...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 91% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01.02.2025 / 11:02
StoryEditor
Hebe rozwija program lojalnościowy My Hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci?
Hebe rozwija program lojalnościowy my hebe. Jakie korzyści mogą osiągnąć klienci? (fot. materiały prasowe)

Hebe kontynuuje rozwój swojego programu lojalnościowego My Hebe, oferując klientom jeszcze więcej korzyści. Kluczowym elementem programu jest zbieranie "diamentów", które można wymieniać na kupony rabatowe.

Od teraz za każde jednorazowo wydane 25 zł klient otrzymuje jeden diament, który jest ważny przez 365 dni. Aby stać się uczestnikiem programu My Hebe, należy zarejestrować się p...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 86% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

08.02.2025 / 13:23
StoryEditor
Kebab czy pizza? Które dania najczęściej zamawiają Polacy?
Polacy najchętniej zamawiają pizzę (Shutterstock)

Z raportu przygotowanego dla sieci Da Grasso wynika, że w ciągu ostatniego roku 89 proc. zamówiło pizzę, zostawiając w tyle kebab – 73 proc.

Dane z raportu pokazują, że obecnie klienci najczęściej sięgają po klasyczne propozycje, wśród których dominują: margherita, pepperoni i capriciosa. Co ciekawe, nie brakuje też ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. luty 2025 13:52