05.07.2016 / 10:07
StoryEditor

1,4 mln nielegalnych papierosów

Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
(fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Straty na szkodę skarbu państwa z niezapłaconej akcyzy i podatku VAT w związku z nielegalną produkcją papierosów oszacowano na 1,15 mln zł. (fot. Komenda Stołeczna Policji)
Policjanci z wydziału do walki z przestępczością gospodarczą Komendy Stołecznej Policji zlikwidowali nielegalną wytwórnię tytoniu. Zabezpieczono w niej m.in. 1 380 000 sztuk papierosów.

Stołeczni policjanci w wydziału do walki z przestępczością gospodarczą ustalili, że na terenie Wesołej może działać wytwórnia tytoniu. Mundurowi, którzy weszli do pomieszczeń dw...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 80% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

07.05.2025 / 11:24
StoryEditor
Nie żyje Jan Koral. Jego bracia stworzyli polskiego giganta na rynku lodów, a on miał swój biznes spożywczy
Ciasta i lody przez lata były wizytówką kultowej cukierni w Nowym Sączu (fot. Archiwum)

Choć Jan Koral nie był twarzą ogólnopolskiej marki, jego rola w historii sądeckiego cukiernictwa była kluczowa. To on, jako pierwszy z braci, podjął ryzyko i w czasach PRL-u otworzył cukiernię, która szybko stała się miejscem spotkań mieszkańców i oazą dobrego smaku.

Jak czytamy w lokalnym portalu HaloGorlice.pl.info Jan Koral był “zawsze uśmiechnięty, z pasją opowiadający o recepturach i naturalnych składnikach, wierzył w jakość i tradycję ...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.05.2025 / 15:14
StoryEditor
Chatbot z kartą kredytową “w ręku”. Visa i Mastercard chcą, by sztuczna inteligencja robiła zakupy
Sztuczna inteligencja będzie nam juz nie tylko podpowiadać, co zjeść na śniadanie, ale też zrobi na nie zakupy (fot. Archiwum)

Nadchodzi nowa era handlu online. Technologia sztucznej inteligencji coraz śmielej wkracza na rynek zakupów online. Mastercard ogłosiła właśnie wdrożenie nowatorskiego systemu płatności – Agent Pay. Nad podobnym rozwiązaniem pracuje również Visa.

Nowe rozwiązanie pozwoli cyfrowym agentom dokonywać autonomicznych zakupów w imieniu użytkowników. Wszystko wskazuje na to, że e-commerce czeka największa rewolucja od czasu pow...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 98% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13. maj 2025 08:36