11 mln Polaków robi zakupy w internecie. Wartość obrotów na rynku e-commerce w Polsce to ok. 39 mld zł
Wartość obrotów generowanych w całym polskim handlu wynosi obecnie prawie 440 mld zł. Jedna trzecia tych obrotów, 126 mld, powstaje w kanałach nowoczesnej dystrybucji, czyli centrach handlowych, a jedną dziesiątą, 39 mld, generują transakcje zawierane w kanałach elektronicznych - wynika z raportu pt. „Wojna światów, czyli cała prawda o handlu online i offline”, przygotowanego przez firmę badawczą GFK.
Pozostało jeszcze 83% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
19.06.2019
Zakupy w Internecie są o wiele wygodniejsze, a w przypadku ciuchów robię często tak, że kupuję online, a odbieram w pasującym mi terminie w salonie. Fajna sprawa.
1