5 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym
Trendy w detalu szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż należy sprostać stawianym wyzwaniom. Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro opisuje pięć kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
1 komentarz
-
01.03.2017
Te same trendy i zmiany dotyczą tez a może przede wszystkim handlu hurtowego Gracze na rynku hurtowym którzy pierwsi dostrzega możliwości np. w platformach sprzedaży hurtowej mogą przybliżyć się do zwycięstwa na rynku i lokalnym i regionalnym I nie mówię tu o Aleo która jest po prostu ogłoszeniowka jak OLX ale o platformach jak Allegro tylko ze wyłącznie dla podmiotów gospodarczych
1