28.02.2017/15:32

5 kluczowych wyzwań w handlu detalicznym

Trendy w detalu szybko się zmieniają. Podobnie jak rynek i oczekiwania klientów. Aby przetrwać ewolucję, zapewniając firmie wysoką sprzedaż należy sprostać stawianym wyzwaniom. Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro opisuje pięć kluczowych wyzwań, stojących przed detalistami we współczesnym świecie.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Karol 01.03.2017

    Te same trendy i zmiany dotyczą tez a może przede wszystkim handlu hurtowego Gracze na rynku hurtowym którzy pierwsi dostrzega możliwości np. w platformach sprzedaży hurtowej mogą przybliżyć się do zwycięstwa na rynku i lokalnym i regionalnym I nie mówię tu o Aleo która jest po prostu ogłoszeniowka jak  OLX ale o platformach jak Allegro tylko ze wyłącznie dla podmiotów gospodarczych

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.