27.07.2020/13:41

7-Eleven otwiera sklepy w koncepcie... Hello Kitty

W dwóch nowych sklepach convenience sieci 7-Eleven w Taipei klientów wita ogromna figurka Hello Kitty, jednej z najsłynniejszych zabawek świata. Trzyma ona w łapce kubek kawy – amerykański detalista słynie z napojów na wynos. To rezultat współpracy największej na świecie sieci convenience z firmą Sanrio, właścicielem m.in. marki Hello Kitty.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Specjalną cenę promocyjną do dnia startu Retail & FMCG Congress;
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także