27.07.2020/13:41

7-Eleven otwiera sklepy w koncepcie... Hello Kitty

W dwóch nowych sklepach convenience sieci 7-Eleven w Taipei klientów wita ogromna figurka Hello Kitty, jednej z najsłynniejszych zabawek świata. Trzyma ona w łapce kubek kawy – amerykański detalista słynie z napojów na wynos. To rezultat współpracy największej na świecie sieci convenience z firmą Sanrio, właścicielem m.in. marki Hello Kitty.

W stolicy Tajwanu uruchomiono dwie nowe placówki sieci 7-Eleven, których wystrój i oferta odwołują się tematycznie do świata zabawek Sanrio, którego ikoniczną postacią jest antropomorficzny kociak Hello Kitty, uwielbiany przez dzieciaki z całego świata.

Cały wystrój sklepów utrzymany jest w jasnych, pastelowych barwach. Także zewnętrzne elewacje pomalowane są w różowe barwy i ozdobione motywami Hello Kitty. Sklepy zorganizowane są jak typowe placówki convenience, ale w obu wydzielono także kąciki z ofertą Sanrio – zabawkami pluszowymi i akcesoriami, takimi jak torebki ręczne.

Motywy Sanrio umieszczono także na kubkach z napojami oraz na pojemnikach z przekąskami na wynos, w których specjalizuje się 7-Eleven.