10.10.2019/15:14

Anna Grabowska, Żabka: Kształtujemy asortyment na podstawie analizy miliardów paragonów

Analiza danych o zachowaniach klientów zmienia nasze podejście do asortymentu. Myślimy w kategoriach misji konsumenta – śniadanie, obiad, przekąska, kolacja. Na tej bazie budujemy ofertę asortymentową, dostosowaną do poszczególnych lokalizacji – wyjaśnia Anna Grabowska, wiceprezes zarządu Żabka Polska.

Limit 8 bezpłatnych artykułów w miesiącu został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • Pracownik żabki 11.10.2019

    To niech pierw zbadaja wysokość obrotów sepu do wypłat pracownika, bo w nie jednej zabce pracownik tyra a dostaje minimalna a obroty dziennie średnio 6-10 tysięcy na dzień. Pracownik jest niedosc że niedoceniany to jeszcze robiony w barana na kasę szczególnie za niedzielę nie handlowe. Nie mówiąc już o grafikach gdzie ledwie od 2 do 3 dni wolnego w miesiącu ma.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.