06.12.2021/13:01

ABC jak pełna lodówka. Eurocash wprowadza nowy koncept sklepów, który robi ... dużą różnicę [ZOBACZ ZDJĘCIA]

Już od dobrych kilku miesięcy Grupa Eurocash rozwija nowy koncept sklepów ABC, zmienił się nie tylko kolor logo z pomarańczowego na zielony, ale także wnętrze sklepu, gdzie znalazło się kilka niezwykle interesujących konceptów handlowych, które wspólnie oferują klientom dużą wartość dodaną. Warszawska placówka ABC - którą odwiedziła redakcja portalu wiadomoscihandlowe.pl - działa pod nazwą "Pełna Lodówka". Punkt utrzymał "swojskość" sklepiku po sąsiedzku, a jednocześnie zaoferował konsumentom znacznie więcej niż sklepy konkurencji działające w podobnym formacie.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także