03.06.2019/14:27

Adam Abramowicz, rzecznik MŚP: To ostatni dzwonek, żeby uratować polski handel!

- Dziś już tylko 25 proc. handlu w Polsce stanowią małe i średnie polskie sklepy, a reszta to duże sieci zagraniczne. Niestety, to już chyba ostatni gwizdek, żeby ratować polski handel! - mówił podczas 12. Kongresu Rynku FMCG 2019 Adam Abramowicz, rzecznik małych i średnich przedsiębiorców.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • klient lidla 06.06.2019

    do Dramat. Kto dał pastwisko? traktaty o uniii europejskiej - otwarty rynek za dotacje.

  • Dramat 05.06.2019

    Teraz się połapaliście ? buahahahaha A kto dał takie pastwisko Niemcom i Portugalii ?? No chyba nie ja ani moja.

  • Realista 04.06.2019

    "Jeżeli zostaną tylko duże sieci handlowe, to konsument będzie miał mniej możliwości wyboru i wyższe ceny." - rozumiem, że według pana rzecznika w małych sklepach ceny są niższe? Podatku handlowego nie chce mi się już nawet komentować. Najgorzej jak wypowiada się o czymś teoretyk a nie praktyk. Duzi detaliści przerzucą podatek na dostawców - kupcy już od dawna o tym trąbią na każdym spotkaniu negocjacyjnym, tylko zamiast siedzieć za biurkiem i snuć fantazje trzeba porozmawiać z KAMami i szefami sprzedaży - choćby na Kongresie w kuluarach... Podatek nic nie zmieni w cenach półkowych itp. Jedynie dodatkowo zasili państwową kasę. A zapłacą właśnie ci producenci, a nie sieci.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.