Adam Abramowicz, rzecznik MŚP: To ostatni dzwonek, żeby uratować polski handel!
- Dziś już tylko 25 proc. handlu w Polsce stanowią małe i średnie polskie sklepy, a reszta to duże sieci zagraniczne. Niestety, to już chyba ostatni gwizdek, żeby ratować polski handel! - mówił podczas 12. Kongresu Rynku FMCG 2019 Adam Abramowicz, rzecznik małych i średnich przedsiębiorców.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
06.06.2019
do Dramat. Kto dał pastwisko? traktaty o uniii europejskiej - otwarty rynek za dotacje.
-
05.06.2019
Teraz się połapaliście ? buahahahaha A kto dał takie pastwisko Niemcom i Portugalii ?? No chyba nie ja ani moja.
-
04.06.2019
"Jeżeli zostaną tylko duże sieci handlowe, to konsument będzie miał mniej możliwości wyboru i wyższe ceny." - rozumiem, że według pana rzecznika w małych sklepach ceny są niższe? Podatku handlowego nie chce mi się już nawet komentować. Najgorzej jak wypowiada się o czymś teoretyk a nie praktyk. Duzi detaliści przerzucą podatek na dostawców - kupcy już od dawna o tym trąbią na każdym spotkaniu negocjacyjnym, tylko zamiast siedzieć za biurkiem i snuć fantazje trzeba porozmawiać z KAMami i szefami sprzedaży - choćby na Kongresie w kuluarach... Podatek nic nie zmieni w cenach półkowych itp. Jedynie dodatkowo zasili państwową kasę. A zapłacą właśnie ci producenci, a nie sieci.
10