07.02.2017/17:52

Adam Gajewski, dyrektor Mondelez Polska: staramy się podążać za trendem health&wellness

Adam Gajewski, dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska, zapewnia, że firma Mondelez jako producent m.in. słodyczy stara się podążać za trendem health&wellness.

Słodycze z natury rzeczy zawierają albo dużo cukru, albo dużo tłuszczów. Ze strony producentów wskazana jest praca z formatami, oferowaniem tzw. produktów „przyjemnościowych” w mniejszych porcjach, co pozwoliłoby w naturalny sposób regulować poziom konsumpcji - przekonuje Adam Gajewski, Dyrektor Centrum Badań i Rozwoju, Mondelez Polska.

W ramach generalnego trendu health%wellness staramy się redukować wykorzystanie tych wszystkich składników, których konsumenci nie lubią – sztucznych aromatów czy barwników. Staramy się też poprawiać profil wartości odżywczych, na przykład regulując zawartość nasyconych kwasów tłuszczowych, w miarę możliwości także cukru - dodaje menedżer.



Zapraszamy do oglądania materiału video
 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.