03.02.2017/17:45

Agata Anioł, One Minute: brakuje snacków "na jeden kęs"

Agata Anioł, menedżer ds. zarządzania grupą kategorii w sieci One Minute: sklepy convenience są przygotowane do sprzedaży food-on-the-go. A co z producentami? 

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Katrin 08.11.2017

    A mozna wiedziec komu tego brakuje hehe

  • Macio 06.02.2017

    Wygadana i spostrzegawcza jest !
    One Minute - Messi polskiego handlu Convenience :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.