03.02.2017/17:45

Agata Anioł, One Minute: brakuje snacków "na jeden kęs"

Agata Anioł, menedżer ds. zarządzania grupą kategorii w sieci One Minute: sklepy convenience są przygotowane do sprzedaży food-on-the-go. A co z producentami? 

Moim zdaniem brakuje małych przekąsek, takich, które można zjeść od razu i nie zastanawiać się, co zrobić z resztą. Część asortymentu powinna być w małych opakowaniach, bo niektórzy klienci spożywają przekąski "w biegu" - proponuje Agata Anioł.

Zapraszamy do oglądania materiału video

Dodaj komentarz

2 komentarze

  • Katrin 08.11.2017

    A mozna wiedziec komu tego brakuje hehe

  • Macio 06.02.2017

    Wygadana i spostrzegawcza jest ! One Minute - Messi polskiego handlu Convenience :)

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.