27.09.2018/10:15

Agencja EuroRating negatywnie ocenia stan finansów Eurocashu

Agencja ratingowa EuroRating zmieniła perspektywę ratingu kredytowego nadanego spółce Eurocash S.A. ze stabilnej na negatywną. Sam rating został utrzymany na dotychczasowym poziomie B+. Zmiana perspektywy ratingu Eurocash S.A. na negatywną związana jest z głównie z ponownym pogorszeniem struktury pasywów spółki, a także z systematycznym spadkiem osiąganych wyników finansowych.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Karol 30.09.2018

    Się ogarnęli otwarciem nowej wersji eurocash.pl za 15 mln (!!!) zł i moim zdaniem złudnym przekonaniem że klienci hurtowi będą lojalni ich marce gdy na rynku wzmaciają się konkurenci i też dostęp do zakupów hurtowych nie jest już tak limitowany - można wejść na platformy oferujące produkty od wielu sprzedających i z dostawą zamówić sobie towar. Hale cash&carry będą wymierać i jedynie własna logistyka może być jakąś przewagę. Nadal jednak ograniczony w Eurcash wybór do jednej oferty moim zdaniem będzie powodował, że kklienci będą wybierać elastyczność i szukać innych okacji cenowych. I tak kawałem po kawałku biznes Eurocash będzie się kurczył.

  • gienek 27.09.2018

    Będzie bum.... i po portugalskim monopolu w hurcie.

  • ? 27.09.2018

    4,5 mld Dino to 4,5 mld mniej w Eurocash,
    7 mld Żabki to 7 mld mniej w Eurocash
    5% LFL JMD tj. kilka mld to kilka mld mniej mi.n. w Eurocash

    Polaków nie przybywa, a sklepów dla segmentu C&C tylko ubywa, więc nie ma co liczyć na spektakularne wzrosty. Muszą się ogarnąć, a w tym są słabi bo tylko przejęciami pokazywali wynik.

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.