31.08.2020/12:48

Agencja V&P przedłuża współpracę z Hebe

Po wygranym w ubiegłym roku przetargu na stworzenie platformy komunikacji do kampanii ATL sieci drogerii Hebe, V&P przedłużyła właśnie współpracę na kolejny rok. 

W wyniku dotychczasowych działań V&P opracowała platformę komunikacyjną „Jestem w Hebe” wykorzystującą charakterystyczny motyw muzyczny „Cheek to Cheek” z refrenem „I’m in heaven”. Bohaterki historii – matka i córka przedstawione są podczas zakupów, które sprawiają im wyraźną radość. Jak przekonuje agencja, dzięki temu historię tę można łatwo adaptować do kolejnych działań, umacniających wizerunek marki.

Przedłużenie umowy to wynik znakomitych, zdaniem V&P, efektów kampanii, w skład której weszły spoty TV, jak również kampania radiowa. V&P stworzyła całą serię kreacji na różne okazje: Black Week, Dzień Kobiet, specjalna oferta świąteczna, czy sprzedaż online, które uzupełniają i puentują scenariusze fabularne wykorzystywane w kampanii wizerunkowej.
Przełożyło się to na zwiększenie świadomości marki i wzmocnienie emocjonalnej więzi klientów z siecią oraz wzrost wskaźnika znajomości reklamy już od pierwszych tygodni kampanii.  Projekt prowadzi doświadczony zespół działu obsługi klienta agencji, koordynujący pracę działów strategii i kreacji.

 

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także