06.12.2019/18:15

Aktorki i influencerzy próbują produkty sieci Aldi. Kolejna odsłona kampanii

W kolejnym etapie kampanii marketingowej sieci sklepów Aldi biorą udział influencerzy. W ramach akcji Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty marki własnej.

Sieć do testowania produktów marek własnych najpierw zaprosiła klientów, gospodarzem Wielkiego Testu czyniąc Sonię Bohosiewicz, a następnie skierowała akcję do wybranych wysokozasięgowych influencerek, jak Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, Maja Bohosiewicz, czy SuperStyler, oraz do mikro influencerów. 
W kampanii promowana jest nie tylko żywność. W ramach współpracy z Magdą Kordaszewską z jednego z portali, od roku rekomendowane są wybrane zabawki z oferty sezonowej Aldiego. Ekspertka zaprezentowała w swoich mediach społecznościowych świąteczny asortyment zabawek. Przetestuje też produkty spożywcze.

- To pierwsze działanie naszej sieci na tak dużą skalę angażujące liderów opinii - blogerów, influencerów. Zasada jest niezmiennie prosta - wszyscy oni otrzymują od nas wybrany asortyment marek własnych do testowania, a ich opinie pozwalają nam budować narrację marketingową wokół produktów oraz zwiększać zasięgi w dotarciu do klientów - mówi Agnieszka Barańska, dyrektor marketingu i komunikacji Aldi Polska. - To właśnie konsumenci są w centrum naszej uwagi i między innymi poprzez kolejny etap Wielkiego Testu chcemy zachęcić ich do odkrywania nowych produktów i dzielenia się z nami opiniami. Dzięki temu poznamy ich preferencje i będziemy mogli przygotować kolejne oferty szyte na miarę, wierząc, że kto raz rozsmakował się w produktach Aldi, będzie po nie wracał już zawsze - dodaje Barańska.

Kampania rozpoczęła się we wrześniu pod hasłem „raz Aldi, zawsze Aldi”. Głównymi bohaterami kampanii są produkty marek własnych, a do ich testowania zapraszani są klienci i influencerzy. Ta edycja wystartowała 12 listopada. Komunikacja konsekwentnie, jak podczas całej kampanii prowadzona jest w lekkim, swobodnym tonie i z przymrużeniem oka. Wykorzystane nośniki reklamowe obejmują billboardy, spoty radiowe, reklamy prasowe i internetowe.

W sierpniu bieżącego roku sieć oficjalnie stworzyła swój profil na Facebooku, ułatwiając szybką i bezpośrednią komunikacją na linii klient - marka i zwiększyła swoją obecność w Social Mediach. Pomogła w tym między innymi kampania i współpraca z influencerami. Również klienci mogą testować produkty sieci Aldi. Dotychczas do testowania produktów marki własnej ALDI zgłosiło się ponad 17 tysięcy chętnych.
 

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • millennials 07.12.2019

    A może tak wprowadzicie torby papierowe i torby bawełniane przy kasach? Wolę móc w coś ekologicznego zapakować zakupy...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.