06.12.2019/18:15

Aktorki i influencerzy próbują produkty sieci Aldi. Kolejna odsłona kampanii

W kolejnym etapie kampanii marketingowej sieci sklepów Aldi biorą udział influencerzy. W ramach akcji Maja Bohosiewicz, Olga Frycz, Laura Ogrodowczyk, SuperStyler i Zabawkowicz testują produkty marki własnej.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

1 komentarz

  • millennials 07.12.2019

    A może tak wprowadzicie torby papierowe i torby bawełniane przy kasach? Wolę móc w coś ekologicznego zapakować zakupy...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.