07.02.2019/10:23

Aldi chce mocno rozwijać sieć sklepów w Polsce w 2019 r. W planach nowa komunikacja

- W 2019 roku będziemy kontynuowali działania związane z dalszym rozwojem sieci i poszukiwaniem nowych lokalizacji dla naszych placówek. Na pewno będzie to kilkanaście kolejnych sklepów w 2019 roku. Na obecnym etapie nie chcemy deklarować, ile konkretnie placówek otworzymy – poinformowała portal wiadomoscihandlowe.pl Agata Biernacka, specjalista ds. komunikacji i PR w polskim oddziale sieci Aldi.

- Głównymi punktami strategii sieci na 2019 rok z pewnością będzie utrzymywanie poziomu najwyższej jakości w dobrej cenie przy jednoczesnym reagowaniu na potrzeby polskiego konsumenta i trendy rynkowe. Planujemy również wdrożenie nowej strategii komunikacji, aby zaznaczyć klientom nasze przewagi i opowiedzieć o ważnych dla nas wartościach, takich jak odpowiedzialność przedsiębiorstwa czy dbanie o jakość produktów – wylicza Agata Biernacka.

Przedstawicielka sieci Aldi podkreśla, że firma uważnie obserwuje rynek i na bieżąco reaguje na otaczające go zmiany gospodarcze, kadrowe czerpiąc przy tym z doświadczeń rynków zagranicznych, które w odpowiedni sposób dostosowuje do lokalnych działań. - Jesteśmy gotowi na różne scenariusze – podkreśla.

W tym roku firma chce także kontynuować działania z zakresu zrównoważonego rozwoju i budowania odpowiedzialnego biznesu. - Przy postępującej zmianie klimatu wydaje nam się to szczególnie ważne, jako element świadomej inwestycji w budowanie przyszłości – wyjaśnia Agata Biernacka.

Przypomnijmy, że w 2018 sieć Aldi zrealizowała największej inwestycje w historii firmy w Polsce. Operator przeprowadził gruntowną modernizację znacznej części portfolio sklepów  w naszym kraju. - Wdrożyliśmy nowy koncept wizualny naszych placówek handlowych zorientowany na poprawę doświadczeń zakupowych – tłumaczy przedstawicielka dyskontera.  Firma przebudowywała średnio trzy sklepy tygodniowo zgodnie z przyjętym harmonogramem, czego efektem było zaaranżowanie niemal 70 sklepów zgodnie z nowym formatem w okresie od stycznia do lipca. Równolegle otwierano kolejne, nowe sklepy pod szyldem Aldi. W 2018 roku z uwzględnieniem tempa przebudów, było to osiem nowych lokalizacji: kolejne sklepy sieci w Poznaniu, Chorzowie, Łodzi, Wrocławiu oraz Jaworznie, a także debiut marki w Radomsku, Cieszynie w Galerii Stela oraz Tomaszowie Mazowieckim. Sieć zamknęła ubiegły rok z liczbą sklepów wynoszącą 132 markety. Dziś firma zatrudnia w Polsce już około 2 350 pracowników, przyciągając ich przyjazną atmosferą, możliwościami rozwoju i awansu oraz atrakcyjnymi zarobkami.

W ubiegłym roku firma inwestowała także w asortyment, budując przewagi rynkowe. Operator budował kolejne kategorie uważnie śledząc i analizując trendy rynkowe i reagując na zmieniające się otoczenie i wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klienta. - Szczególny nacisk położyliśmy na rozwój kategorii świeżych jak pieczywo czy owoce i warzywa, a także zrównoważone kształtowanie asortymentu w oparciu o kryteria środowiskowe i społeczne, czego przykładem jest debiut sześciu produktów marki własnej opatrzonych znakiem Fairtrade. Reagowanie sieci na trendy wyraziło się także w rozwoju kategorii BIO i produktów wegańskich – wskazuje Agata Biernacka.

Dodaj komentarz

7 komentarzy

  • ciekawy 31.03.2020

    a czemu nie ma komentarza o firmie TD System sp. z o. o. waszym partnerze w biznesie.

  • ciekawy 31.03.2020

    a czemu nie ma omentarza o firmie TD System sp. z o. o. waszym partnerze w biznesie.

  • był klient 31.03.2020

    Ciekawe, ostatnio waszą uwagę zwrócił klient 3 miesiące temu, ciekawe czemu.
    Bo jesteście wspaniałi?

  • Monika 06.12.2019

    Otworzyć Aldi w Grójec woj. Mazowieckie

  • Gość 07.11.2019

    Aldi jeden z najlepszych sklepów w Niemczech, jakość, cena i asortyment super! najwyzszy czas aby w calej Polsce pojawily sie slepy Aldi z taka samą jakością produktów jak w DE.
    Może następny sklep w Rzeszowie?

  • Torsten 11.06.2019

    Kilkanaście sklepów w 2019 roku? Nigdy w życiu! Będzie najwyżej 5 otwarć!! Brawo panowie ekspanderscy.... same sukcesy. To już lata świetlne za Lidlem.

  • Torsten 22.02.2019

    8 sklepów w 2018 roku. Brawo!! Cóż za sukces!!! To w 2019 będzie pewnie 9 nowych otwarć. A co na to Niemcy - właściciele? Pogratulować im cierpliwości w stosunku do zarządzających w Polsce. Ale już niedługo cierpliwość się skończy.........

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.