21.12.2021/10:00

Problemy na rynku budowlanym uderzają w ekspansję sieci handlowych. Jak z tymi wyzwaniami radzi sobie sieć Aldi? [WYWIAD]

Chcielibyśmy otwierać ponad 60 sklepów każdego roku, zwiększając liczbę otwarć każdego roku i utrzymać to tempo przynajmniej przez kilka kolejnych lat - deklaruje w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl Tomasz Gawlik, Dyrektor Obszaru Nieruchomości i Ekspansji sieci ALDI w Polsce.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

8 komentarzy

  • były klient Aldi 29.12.2021

    Marki typu vizir persil unilever nestle heinz są wszędzie. Tym Aldi na pewni się wyróżni, skoro w Biedronce je mają, w Lidlu je mają, w Intermarche je mają a nawet w moim małym sklepie osiedlowym je mają :)

  • Grzesiek 25.12.2021

    Retorycznie zapytam - po co Aldi chce budować nowe sklepy, kiedy te co już mają są cieniem dawnego, dobrego Aldi, do którego nie tak dawno temu chodziło się z przyjemnością. Przynajmniej dla mnie sklep, który był miejscem pierwszego wyboru i odwiedzałem go kilka razy w tygodniu, obecnie jest tylko i aż dodatkiem do zakupów u konkurencji a i tak jak przychodzę "do Niemca", to koszyk jest prawie pusty bo o zgrozo półki sklepowe wyglądają jak w okresie przemian ustrojowych w Polsce - brak asortymentu marki własnej (i to podstawowego jak choćby nabiał), brak produktów z gazetki itd. Jeżeli do tego dorzucimy pospolitą masówkę, która jest wszędzie a która w Aldi wyparła naprawdę ciekawe i atrakcyjne produkty z Niemiec to ww. sieć na chwilę obecną nie ma prawie nic sensownego do zaoferowania. Drogo, kiepski asortyment którego brakuje, zacofanie technologiczne (m. in. wspomniany wyżej brak kas samoobsługowych). Krzyżyk na drogę. Obecnego Aldiego nie będzie mi żal w najmniejszym stopniu, kiedy może któregoś dnia niemiecka centrala powie, że pakują swoje zabawki z Polski.

  • Nik 22.12.2021

    Od lat słyszę o intensywnej ekspansji, a co roku jest tak samo-czyli słabo na tle konkurencji. Macie słaby zespół i słabych specjalistów.

  • klient z Wielkopolski 21.12.2021

    W moim mieście dawniej pod Aldi był tłok, teraz parking przypomina położone 600 metrów dalej Netto. Czyli prawie pusto. Aldi dawniej było lepsze, teraz przypomina pod każdym względem Netto. Czyli misz-masz, irytujące komunikaty podczas zakupów odtwarzane non stop przemieszane bylejaką muzyką. Teraz jeśli idę do Aldi, wchodzę po 2-3 rzeczy i natychmiast do kasy, bo mnie irytuje gadający lektor, non stop przestawiany towar i braki w podstawowym asortymencie (jogurty, surówki, artykuły bio). W tym kraju poziom jeszcze trzyma Kaufland i Auchan, choć ten drugi ma coraz mniejszy wybór produktôw.

  • k kassik 21.12.2021

    aldi jest coraz gorsze dobre niemieckie produkty pod marka własną zastępujecie polskimi marnej jakości odpowiednikami. nie ma niemieckich wędlin coli roxan i wersji zero a były świetne , ice tea była wyróżniająca się smaczna a teraz sokpol czyli to co wszyscy i syfiasta. w aldi powinno być więcej niemieckich produktów bo są jakościowe i inne. na plus zagraniczne sery jogurty serki lody nie ktore mrozonki proszek tandil oby nie był wkrótce z polski tak jak plyn do pklukania tandil zmienił producenta z dalli na jakiś polski no name

  • Zenek 21.12.2021

    Znowu te deklaracje. Od lat słyszę o 40 sklepach rocznie, a otworzyliście po 20. Teraz 60??? No, no, pod koniec przyszłego roku zrobimy "sprawdzam".

  • Arek 21.12.2021

    Dokładnie kiedyś mnóstwo oryginalnych rzeczy z Niemiec a dziś ? Drugi Lidl.

  • rozczarowany klient 21.12.2021

    Dajcie wreszcie kasy samoobsługowe, już nawet Lidl i Biedronka je mają. I z powrotem wrzucić na półki oryginalne niemieckie słodycze i chemię, bo to było wyróżnikiem Aldi. Było, jeszcze z 3 lata temu.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także