Aldi niemal podwoił asortyment w Polsce. Produktów będzie jeszcze więcej
- Dzisiejszy klient lubi mieć wybór, nawet jeśli ostatecznie zdecyduje się na wybór w ramach szerokiej oferty marek własnych z racji korzystnej ceny przy doskonałej jakości - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Oktawian Torchała, dyrektor generalny Aldi w Polsce.
Pozostało jeszcze 94% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
2 komentarze
-
25.07.2018
Kiedy sklep nr 028 bedzie przebudowany? Wszystkie mialy byc do konca lipca a w tym sklepie jest stary wystrój?
-
09.07.2018
A kiedy dostępne będą czarne oliwki w słoiku? Bo dostać ten towar można jak za komuny, jak rzucą na sklep to zaraz nie ma, sprzedane. Jakiś inteligent z działu zakupów chyba nie widzi, że obok zielonych oliwek w słoikach powinny stać czarne, a tych drugich notorycznie NIE MA.
5