22.08.2018/15:18

Aldi odświeżł stronę internetową w Polsce

Sieć sklepów spożywczych ALDI odświeżyła stronę internetową aldi.pl. Celem przedsięwzięcia było uproszczenie systemu informowania o promocjach, okazjach cenowych i polecanych produktach.

Strona aldi.pl została odświeżona przede wszystkim wizualnie, a za wzór posłużyła jej wersja niemiecka, z której korzystają także inne kraje. Rozwiązania poparte testami i opiniami klientów z innych rynków zostały odpowiednio przystosowane do wersji polskiej.

- Głównym celem, który nam przyświecał było wprowadzenie większej przejrzystości i ułatwienie dostępu do najważniejszych informacji o naszej marce, tak żeby użytkownik wchodzący na stronę aldi.pl mógł intuicyjnie się po niej poruszać. Zmianie uległo rozmieszczenie poszczególnych zakładek. Te najbardziej kluczowe znajdują się w bocznym menu. Są to m.in. oferty, gazetki, nasze produkty, usługi online, świat asortymentu czy informacje dla klienta. Centralną pozycję zajmują rotujące banery odsyłające do ofert promocyjnych – komentuje Agnieszka Barańska, kierownik marketingu Aldi Polska.

Z punktu widzenia użytkownika - klienta Aldi, najistotniejsze są informacje o promocjach i ofertach tematycznych z danego tygodnia. Wybrane produkty można dodać do indywidualnej listy zakupów. Skomponowaną listę można wydrukować lub wysłać na wybrany adres e-mail, nanosząc na nią także swoje własne notatki, np. “najbardziej lubię dobrze wypieczone bułki” albo “kup proszę miękkie kiwi”, będące wskazówkami, ułatwiającymi robienie zakupów poszczególnym domownikom.

Nowością dla klientów jest boczny pasek menu. Jego rozwinięcie umożliwia szybki dostęp do najważniejszych treści zawartych na stronie, np. do  informacji o okazjach cenowych, akcjach specjalnych, bieżących i zapowiadanych gazetkach promocyjnych. Każda gazetka dostępna jest w wersji online, a klienci Aldi dodatkowo mają do dyspozycji specjalną wyszukiwarkę produktów z gazetek. Dzięki temu w każdej chwili mogą zapoznać się z aktualnymi kampaniami sieci i jej ofertą.

W specjalnie utworzonej “strefie zdrowia” znajdziemy produkty Bio, Fit, wegetariańskie, wegańskie, bez laktozy czy bezglutenowe. Osobny dział dotyczy marek własnych ALDI - kaw ”Markus” i “Moreno”, herbaty “Westminster“ czy nabiału ”Milsani”.

Ze strony aldi.pl można także pobrać aplikację, która umożliwia szybkie zapoznanie się z szeroką ofertą produktów, nowościami oraz ofertami promocyjnymi. Aplikacja dostępna jest na iPhone'a oraz smartfony z systemem operacyjnym Android, iPad oraz na tablety z Androidem. Klienci mogą się również zapisać na newsletter, aby na bieżąco otrzymywać aktualne informacje o ofertach Aldi.

Dodaj komentarz

1 komentarz

  • przejeżdżający Poznaniak 22.08.2018

    Odświeżyli już chyba z trzy tygodnie temu. Kopia niemieckiej strony Aldi Nord. A może przy okazji Wiadomości Handlowe się zapytają, dlaczego nie wszystkie sklepy Aldi nie są zmodernizowane wg konceptu Aniko? Sklep nr 028 nadal ma stary wystrój...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.