08.04.2021 / 08:16
StoryEditor

Aldi Polska promuje zakupy zero waste. Sylwia Majcher ambasadorką nowej akcji dyskontowej sieci

Aldi to jedna z czterech dużych sieci dyskontowych obecnych w Polsce (wiadomoscihandlowe.pl/AK)
Sieć Aldi rozpoczęła współpracę z Sylwią Majcher - dziennikarką, ekspertką od niemarnowania żywności. Dotychczas ambasadorka współpracowała już z siecią przy świątecznej odsłonie kampanii reklamowej "1001 powodów, by wpaść do Aldi". Teraz pojawi się w kolejnych spotach sieci z udziałem Klubu Komediowego, by opowiedzieć klientom, czym jest zero waste.

Dyskontowa sieć podkreśla, że współpraca z Majcher zacieśnia się. Sieć rusza z programem zachęcającym klientów do zakupów w duchu zero waste i korzystania z proekologicznych roz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 92% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 11:08
StoryEditor
Czy roboty zastąpią listonoszy i kurierów? Amazon rusza z testami humanoidalnych maszyn, które mogą zastąpić dostawców paczek

Amazon po raz kolejny zaskakuje innowacyjnym podejściem do logistyki. Firma rozpoczęła testy humanoidalnych robotów, które w przyszłości mogą przejąć obowiązki dostawców paczek. Czy to krok ku automatyzacji, który zmieni branżę dostaw na zawsze?

Amazon pracuje nad rozwojem oprogramowania dla humanoidalnych robotów, które mogą w przyszłości pełnić rolę dostawców. Według doniesień portalu The Information, gigant technolog...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

16.06.2025 / 16:52
StoryEditor
Orlen robi napojową rewolucję. Te produkty można znaleźć tylko na 500 stacjach. Gdzie?
Orlen, szyld, stacja

Wzrost temperatur i zwiększony ruch na drogach sprawiają, że potrzeby podróżnych ulegają zmianie. Orlen odpowiada na letnie warunki, wprowadzając chłodzące napoje na wybranych stacjach w siedmiu krajach. Na czym polega nowa oferta i gdzie można z niej skorzystać?

W sezonie wakacyjnym Orlen uruchomił nową ofertę zimnych napojów. Produkty pojawiły się na ponad 500 wybranych stacjach paliw w siedmiu krajach, gdzie funkcjonuje koncern: w Pol...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 90% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

01. lipiec 2025 03:09