27.06.2023 / 11:05
StoryEditor

Aldi Süd i Aldi Nord pracują nad fuzją! Jakie korzyści może przynieść połączenie dwóch sieci dyskontów?

Niemieckie media podają, że Aldi Süd i Aldi Nord pracują nad fuzją (Aldi Süd i Aldi Nord)
Niemieckie sieci handlowe Aldi Süd i Aldi Nord pracują nad fuzją – donoszą media z tego kraju. Połączenie obu spółek oznaczałoby utworzenie gigantycznego koncernu o łącznych obrotach sięgających 115 mld euro, co ma potencjał do wywrócenia handlu detalicznego do góry nogami. Magazyn „Focus” wymienia pięć korzyści dla klientów wynikających z tej fuzji.

O fuzji dwóch niemieckich sieci dyskontowych mówi się od dłuższego czasu. Firmy są własnością jednej rodziny, ale do tej pory funkcjonowały jako dwa niezależnie przedsiębi...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

13.05.2024 / 17:30
StoryEditor
Aż 96 proc. nowej powierzchni handlowej stanowią parki. Na polskim rynku przybywa marek z zagranicy
Inwestycje w obiekty handlowe w Polsce koncentrują się na parkach handlowych w małych miastach (fot. Karuzela)
Inwestycje w obiekty handlowe w Polsce koncentrują się na parkach handlowych w małych miastach. W pierwszym kwartale 2024 r. na rynku przybyło 86,5 tys. mkw. powierzchni handlowej, z czego 96 proc. w postaci parków – wynika z najnowszego raportu CBRE.

Łącznie nowoczesna przestrzeń zakupowa w Polsce zajmuje 14,12 mln mkw., z czego 27 proc. znajduje się w małych miastach. Duże centra handlowe coraz częściej poddawane są rewital...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 94% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

14.05.2024 / 09:15
StoryEditor
Żabka wyłącza Żappka Pay, Żabu, Żappkę Post i subskrypcje w aplikacji! Jednocześnie zapowiada koniec przelewania żappsów
Żapka wygasi za kilka tygodni szereg usług dostępnych dotychczas w aplikacji (fot. mat. prasowe)
Szykują się ogromne zmiany w Żappce, aplikacji sieci Żabka. Operator właśnie ogłosił, że szereg wdrożonych wcześniej usług zniknie z apki. Część zmian nastąpi w czerwcu, inne planowane są na koniec lipca. Żabka mówi o "kompleksowym przeglądzie" funkcjonalności i zapowiada "tymczasowe wyłączenie lub gruntowną przebudowę" szeregu modułów.

Żabka zapowiada, że wyłączy możliwości płatności metodą Żappka Pay w sklepach Żabka od 17 czerwca br. Z kolei na koniec lipca planowane jest wyłączenie Żappka Post...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 96% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

20. maj 2024 12:41