22.07.2020/09:58

Aldi wprowadza do sklepów nową markę własną ŚwieżeJesz

Sieć Aldi wprowadziła do oferty nową markę własną – ŚwieżeJesz. Brandem tym oznaczone zostaną warzywa i owoce dostępne w sklepach, spośród których ponad połowa to produkty pochodzące od polskich rolników i sadowników.

Pod brandem znajdą się docelowo wszystkie pakowane warzywa i owoce oraz wybrane sprzedawane na sztuki produkty z tej kategorii. Już teraz pod marką ŚwieżeJesz dostępne są  m.in. takie produkty jak: borówka amerykańska, maliny, pieczarki, seler z nacią, pietruszka czy boczniaki.  Na potrzeby marki stworzona została specjalna identyfikacja wizualna w postaci etykiet, owijek oraz zawieszek, spośród których część swoim kształtem nawiązuje do kształtu produktu, na którym się znajdują.

Na nowych oznaczeniach, oprócz logotypu marki ŚwieżeJesz, znajdują się: kod EAN lub kod PLU, informacje o dostawcy i kraju pochodzenia produktu. Produkty polskiego pochodzenia oznaczane są dodatkowo specjalnym symbolem „Produkt Polski”.

- Wprowadzenie marki ŚwieżeJesz to kolejny krok sieci Aldi w celu podkreślenia dbałości o świeżość, do której sieć przykłada niezwykle dużą wagę – czytamy w komunikacie dyskontera. - Każdego miesiąca, niezależnie od regulacji prawnych, Aldi prowadzi serię badań laboratoryjnych w akredytowanych jednostkach, które umożliwiają kontrolę świeżości produktów z różnych kategorii. Poza zewnętrznymi audytami sieć wprowadziła także wysokie standardy wewnętrznej kontroli towarów, co przekłada się na funkcjonowanie całego łańcucha dostaw – wskazuje biuro prasowe Aldiego.

Oficjalny start marki własnej ŚwieżeJesz zbiega się w czasie z realizowaną przez Aldiego kampanią reklamową „Świeże z Aldi”, której motywem przewodnik jest – tu bez zaskoczenia – świeżość.