29.10.2019 / 10:54
StoryEditor

Aldi wycofuje jaja z chowu klatkowego ze składu wszystkich produktów marki własnej

(fot. materiały prasowe, Aldi Polska)
Aldi po ogłoszeniu wycofania ze sprzedaży jaj z chowu klatkowego idzie krok dalej i deklaruje także wycofanie ich ze wszystkich produktów marek własnych, w których składzie znajdują się jaja.

Aldi jest jedną z pierwszych sieci handlowych w Polsce, która ogłosiła wycofanie jaj z chowu klatkowego do 2025 roku. Dziś sieć idzie o krok dalej i zobowiązuje się do wycofan...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 93% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

25.11.2025 / 10:39
StoryEditor
Nowy koncept Fresh Corner na stacjach MOL
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztemfot. Mk
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem
Fresh Corner 2.2 na stacji MOL pod Budapesztem

Węgierska sieć MOL rozwija nowy koncept Fresh Corner 2.2. Pojawi się on także w Polsce. Na podróżnych czekają nie tylko wysokiej jakości kawa, ale też szeroka gama produktów ready to eat, w tym hot-dog z autorskim sosem opracowanym przez firmę Heinz.

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze NAN% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

09.12.2025 / 19:13
StoryEditor
Oto szczegóły nowej strategii Eurocashu. Gdzie sieć będzie szukać motorów wzrostu? Jakie cele stawia przed poszczególnymi jednostkami?
Sklep sieci Groszek rozwijanej przez Grupę Eurocash (fot. Eurocash)

Eurocash opublikował właśnie nową strategię rozwoju. Nie od teraz ma to być przede wszystkim ekosystem nowoczesnej franczyzy, oparty na pięciu kluczowych filarach. Co o nich wiemy?

Grupa Eurocash robi strategiczny zwrot i odchodzi od gałęzi hurtowej, jako kluczowej linii swojej działalności. Teraz najważniejszy ma być rozwój nowoczesnego ekosystemu francz...

Dziękujemy, że nas czytasz!
Pozostało jeszcze 95% tekstu

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów. Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo. Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

DOSTĘP 30 DNI
34,99 zł - 30 dni
PRENUMERATA ROCZNA WH PLUS
399,99 zł - 365 dni

W RAMACH SUBSKRYBCJI OTRZYMASZ:

  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich

W ramach Prenumeraty WH Plus także:

  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET

10. grudzień 2025 06:04