12.10.2021/10:58

Aldi z nową kampanią, która ma wspierać otwarcia 40 nowych sklepów i centrum dystrybucyjnego

Aldi Polska rusza z nową odsłoną kampanii employer brandingowej, której główne hasło brzmi: Napędzają nas ludzie, po prostu. - Pokazuje ono, że napędzają nas ci, dla których pracujemy – nasi klienci oraz ci, z którymi współpracujemy na co dzień – nasi pracownicy – mówi Anna Goleniowska, Dyrektor Obszaru Zasobów Ludzkich Aldi Polska. Kampania wystartowała 11 października i swym działaniem obejmie internet, outdoor oraz kanały komunikacji wewnętrznej.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

5 komentarzy

  • Anka 13.10.2021

    @zirytowany klient,
    pełna zgoda, to niestety nie jest to samo Aldi (piszę ogólnie jako sieć) co jeszcze kilka miesięcy wstecz. W mieście gdzie mieszkam Aldi ma kilka sklepów, niestety w każdym dostrzegalny zjazd w dół jeżeli chodzi o szeroko rozumianą jakość, ceny oraz zatowarowanie. Widać ewidentnie brak "niemieckiej ręki" jeżeli chodzi o zarządzanie biznesem w Polsce. Szkoda, bo bardzo lubiłam ww. sieć i była ona dla mnie jeszcze do niedawna miejscem pierwszego wyboru jeżeli chodzi o zakupy.

  • zirytowany klient 13.10.2021

    Sklep w Wągrowcu - poprzestawiano regały, towar kompletnie wymieszany. Brak czytelnych tablic z nazwami działów, znicze w alejce z ręcznikiem papierowym, naprzeciw warzyw i owoców ciastka, obok lodówek z masłem regały z artykułami przemysłowymi. Totalny misz-masz! Bezsensowne zmiany, brak kas samoobsługowych, poznikały regały na szczytach alejek a zamiast tego palety z napojami. Dzisiejsze zakupy mi uświadomiły, że nie wiem czy byłem w hurtowni czy w cywilizowanym sklepie. Dodatkowo ogromny minus za rozpraszającą muzykę i coraz mniej oryginalnych niemieckich produktôw spożywczych. Aldi zaczyna wyglądać jak sąsiednia Biedronka w mojej miejscowości, czyli chaos!

  • Anka 12.10.2021

    Byłoby miło, bo sama w "swoim" Aldi dostrzegam to co napisał klient. Sklep otwarty pod koniec ubiegłego roku a obecnie coraz rzadziej tam zaglądam bo zwyczajnie nie ma po co. Zatowarowanie dramat! Na początku myślałam, że może jest to wynik tego, że w "nieodpowiednich" godzinach przychodzę na zakupy, ale kiedy w okresie wakacyjnym miałam urlop, kilka razy poszłam na zakupy w godzinach przedpołudniowych, potem kilka razy pomiędzy godz. 14-15 i w sklepie ten sam standard tzn. puste półki, brak sporej części warzyw, brak asortymentu marki własnej. Dodatkowo przynajmniej mnie mocno irytuje fakt, że produkt X jest widoczny na stronie internetowej Aldi a realnie od dłuższego czasu nie można go kupić w sklepie. Osobiście coraz częściej wybieram konkurencję, bo ona przynajmniej pozwala mi kupić to po co idę na zakupy a w moim przypadku nie są to jakieś frykasy tylko podstawowe produkty żywnościowe + chemia gospodarcza

  • Gość 12.10.2021

    Dzięki otwarciu Centrum Dystrybucji w Bydgoszczy które obsłuży północny zachód kraju to powinno się zamienić.

  • Klient - jeszcze 12.10.2021

    Wszystko pięknie, cudownie i ohh oraz ahh, ale... czy naprawdę ludzie siedzący na stołkach w centrali Aldi na Polskę nie widzą, że sporo sklepów, które zostały otwarte na przestrzeni ostatniego roku/kilku miesięcy, po początkowym okresie wzorowego zatowarowania, porządku itd. obecnie jest obrazem nędzy i rozpaczy? Odnoszę wrażenie, że kiedy Aldi miał w Polsce mniej sklepów to prioryterem była jakość, którą realnie się widziało, obecnie ilość ustąpiła miejsca ww. jakości zaś Aldi ma coraz mniej do zaoferowania, co najwyżej puste półki i brak podstawowych produktów z asortymentu (nawet marek własnych).

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.