16.07.2019/09:21

Ale tydzień w Biedronce! Sieć odpowiada na kultową piosenkę Lidla

"Jak sobota to tylko do Lidla, do Lidla..." - słyszymy we wpadającej w ucho i wyjątkowo popularnej piosence pojawiającej się w reklamach niemieckiego dyskontera. Najwyraźniej chwytliwego utworu pozazdrościła Lidlowi Biedronka, która przygotowała muzyczną odpowiedź.

Limit 8 bezpłatnych artykułów został wyczerpany.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Najważniejsze informacje z branży;
  • Archiwum blisko 40 000 profesjonalnych tekstów;
  • Wywiady, opinie i pogłębione analizy pomagające w codziennej pracy
Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Jakiś przypadek nie wkurzenia piosenką-reklamą.
    Biedronka (ekhemm...) Jeronimo Martins zrobił reklamę-piosenkę wpadającą w ucho.

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Ta piosenka-reklama denerwuje mniej niż ta od Lidla oraz Intermarche.

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Metal bo taki gatunek...

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Słyszę w piosence gdzie ma być "Tyleż tu dobrego" słyszę "Tyle sztuk tu dobrego".

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Nic nie mam do Snack Day. Sam spróbowałem solonych, takich koperkowych, paprykowych oraz hamburgerowych (karbowanych). Wczoraj kupiłem sobie Ser i Cebula w wersji karbowanej

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Większość ludzi którzy kupują znajdują kilka razy więcej produktów niż potrzebują. Biedronka trochę ale to trochę zachęca do zakupoholizmu. I tak będę kupował.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Biedronka niech przygotuje się na reklamę mocniejszą Lidla gdzie będzie metal i hasło W tą niedzielę jest otwarty\zamknięty sklep z HaRdKoRoWyMi promocjami na Snack Day i inne.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Można było zrobić reklamę która nie wkurza? Można!
    Jeronimo Martins zasługuje na wielką szóstkę!
    Firma z Portugalii wzięta ma fajną reklamę a nie jak Sprite.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Ta piosenka wpada w ucho a nie jak Lidl.

  • millennials 17.07.2019

    Poproszę, by Lidl przypomniał swoją serię reklam, która leciała kilka m-cy temu: na temat szybkości obsługi, podłóg i kas dzielonych...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.