16.07.2019/09:21

Ale tydzień w Biedronce! Sieć odpowiada na kultową piosenkę Lidla

"Jak sobota to tylko do Lidla, do Lidla..." - słyszymy we wpadającej w ucho i wyjątkowo popularnej piosence pojawiającej się w reklamach niemieckiego dyskontera. Najwyraźniej chwytliwego utworu pozazdrościła Lidlowi Biedronka, która przygotowała muzyczną odpowiedź.

W poniedziałek 15 lipca sieć rozwijana przez Jeronimo Martins wystartowała z nową kampanią promocyjną pod hasłem "Ale tydzień w Biedronce!". Sieć przygotowała z tej okazji przykuwający uwagę utwór muzyczny, który promuje zakupy nie w jeden konkretny dzień (sobotę, jak w przypadku Lidla), lecz przez cały tydzień.

- Cały tydzień... cały tydzień do Biedronki po promocje gnam, tyleż tu dobrego. Więc codziennie kupić mogę wiele i zapłacić jeszcze mniej do tego. Ale tydzień w Biedronce! Ale tydzień w Biedronce, codziennie wyjątkowo! - słyszymy w utworze Biedronki.

Piosenka Biedronki wydaje się być prztyczkiem w nos dla Lidla również ze względu na dobór motywu muzycznego. W czasie gdy klient słyszy przed telewizorem albo w sklepie śpiewane słowa "Ale tydzień w Biedronce! Codziennie wyjątkowo!", w tle gra muzyka z piosenki Niebiesko-Czarnych "Ale za to niedziela".

Można to interpretować jako nawiązanie do zakazu handlu w niedziele. Lidl, tworząc swoją piosenkę reklamową ponad rok temu, starał się nakłonić dawnych niedzielnych klientów do przestawienia się na robienie zakupów w soboty, gdy sklepy nie są zamknięte.

Biedronka również starała się zrekompensować sobie utratę niedzielnej sprzedaży, próbując zmienić przyzwyczajenia zakupowe klientów. Portugalski dyskonter, podobnie jak Lidl, mocno zainwestował w reklamę, uruchamiał też promocje typu "piątek i sobota bez VAT". Biedronce brakowało jednak wpadającej w ucho piosenki, jaką pochwalić mógł się Lidl. Teraz się to zmieni. Sieć poprzez wybór utworu muzycznego wysyła do Lidla jasny sygnał: "Ale za to niedziela... Niedziela będzie dla nas!".

Czy Waszym zdaniem nowa piosenka Biedronki dorówna popularnością hitowi Lidla?

Dodaj komentarz

10 komentarzy

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Jakiś przypadek nie wkurzenia piosenką-reklamą. Biedronka (ekhemm...) Jeronimo Martins zrobił reklamę-piosenkę wpadającą w ucho.

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Ta piosenka-reklama denerwuje mniej niż ta od Lidla oraz Intermarche.

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Metal bo taki gatunek...

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Słyszę w piosence gdzie ma być "Tyleż tu dobrego" słyszę "Tyle sztuk tu dobrego".

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Nic nie mam do Snack Day. Sam spróbowałem solonych, takich koperkowych, paprykowych oraz hamburgerowych (karbowanych). Wczoraj kupiłem sobie Ser i Cebula w wersji karbowanej

  • ktośtamnapewno 21.07.2019

    Większość ludzi którzy kupują znajdują kilka razy więcej produktów niż potrzebują. Biedronka trochę ale to trochę zachęca do zakupoholizmu. I tak będę kupował.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Biedronka niech przygotuje się na reklamę mocniejszą Lidla gdzie będzie metal i hasło W tą niedzielę jest otwarty\zamknięty sklep z HaRdKoRoWyMi promocjami na Snack Day i inne.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Można było zrobić reklamę która nie wkurza? Można! Jeronimo Martins zasługuje na wielką szóstkę! Firma z Portugalii wzięta ma fajną reklamę a nie jak Sprite.

  • ktośtamnapewno 20.07.2019

    Ta piosenka wpada w ucho a nie jak Lidl.

  • millennials 17.07.2019

    Poproszę, by Lidl przypomniał swoją serię reklam, która leciała kilka m-cy temu: na temat szybkości obsługi, podłóg i kas dzielonych...

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.