22.03.2023/13:25

Aleksandra Borycka, szefowa Amazon.pl: Nie walczymy z naszą konkurencją

- Mówiąc o Amazon trzeba zawiesić myślenie przez pryzmat walki, konkurencji. W naszym słowniku te słowa nie istnieją. Nie walczymy z konkurencją. (...) Staramy się zapewnić jak najlepszą obsługę naszemu klientowi, i tyle. Nie zastanawiamy się nad tym, co robią inne sklepy - mówi portalowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Borycka, szefowa marketplace'u Amazon.pl.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • żal 24.03.2023

    Dokładnie. Tak naprawdę to Amazon ma za cel niszczyć drobny i średni biznes, dusić, nie pozwalać się rozwijać. Nie muszą zarabiać, mają tyle kasy obecnie, że stać ich dopłacać do interesu setki lat, byle zniszczyć klasę średnią i drobnych przedsiębiorców.

    Precz z tym nikomu nie potrzebnym molochem!

  • Niszczenie różnorodności w handlu 22.03.2023

    Amazon zabija wszystko. Tak samo dyskonty zabiły mały handel i niezależne sklepy, w tym mniejsze podmioty i producentów, piekarnie, cukiernie, rybne, warzywne.

    Pozostaną same Żabki, dyskonty, parki handlowe (blaszaki z boksami z osobnymi wejściami bez wspólnej przestrzeni zadaszonej z toaletami i mniejszymi lokalami) oraz wielcy tacy jak Allegro, Amazon, Aliexpress...

  • Nickt 22.03.2023

    Amazon właśnie ogłosił, że zamyka DPReview, najlepszy serwis fotograficzny na świecie z 25-letnią tradycją, milionami użytkowników i tysiącami bezcennych testów i porównań. To jest właśnie przykład jak Amazon "służy" ludziom. Hipokryzja w wypowiedziach aż piszczy i boli.

    Stać was wyrzucać do śmieci całe tiry towaru dziennie, ale serwisu klasy DPReview nie jesteście w stanie utrzymać i rozwijać. Nikomu nie przyszło nawet do głowy, żeby to przekazać ludziom i sfinansować w ramach crowdfundingu.

    I co to w ogóle pisać o konkurencyjności? Nie jesteście żadną konkurencją dla Allegro czy OLX, Sprzedajemy, itp. a nawet dla wielu rodzimych sklepów internetowych i niech tak zostanie, a zostanie z pewnością bo tak naprawdę ta potężna machina korporacyjna zjada samą siebie.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także