Aleksandra Robaszkiewicz, Lidl: Budujemy wartość dla klientów poprzez wyjątkowy stosunek jakości produktów do ich cen
W Lidl Polska tworzymy wartość dla klienta poprzez wypełnianie naszej codziennej misji, jaką jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.
Pozostało jeszcze 85% tekstu.
Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.
Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus
Posiadasz subskrybcję? Zaloguj się.
-
Dostęp 30 dni19.99 zł - 30 dni
-
Prenumerata roczna WH Plus399.99 zł - 365 dni
- Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
- Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
- Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
- 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
- Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
- Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
- Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
- Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
3 komentarze
-
07.05.2023
Mam tu parę wersji na szybko, może się przyda?
Nasza codzienna misja w Nazwa Korpo polega na dostarczaniu konsumentom wysokiej jakości produktów spożywczych oraz niezbędnych artykułów w sposób zrównoważony, a to wszystko po przystępnej cenie. Dzięki temu tworzymy wartość dla naszych klientów.
W Nazwa Korpo dążymy do dodawania wartości dla naszych klientów poprzez realizację naszej codziennej misji, która polega na dostarczaniu społeczeństwu wysokiej jakości artykułów spożywczych oraz podstawowych produktów, wytwarzanych w sposób zrównoważony i oferowanych w niskiej cenie.
W Nazwa Korpo dążymy do zapewnienia wartości dla naszych klientów poprzez realizację naszego codziennego celu - dostarczanie konsumentom wysokiej jakości produktów spożywczych i niezbędnych artykułów w sposób zrównoważony, przy jednoczesnym utrzymaniu niskiej ceny. -
07.05.2023
Czasem takie mam wrażenie, że ten bełkot dla mediów jest generowany przez ChatGPT i żywcem przepisywany/wygłaszany, absolutnie bezkrytycznie, no bo przecież to AI, a ono jest mądrzejsze od korzystających z niego.
-
06.05.2023
Tanio kupię - drogo sprzedam, przestańcie dodawać do tego jakąś ideologię.
6