05.05.2023/14:01

Aleksandra Robaszkiewicz, Lidl: Budujemy wartość dla klientów poprzez wyjątkowy stosunek jakości produktów do ich cen

W Lidl Polska tworzymy wartość dla klienta poprzez wypełnianie naszej codziennej misji, jaką jest zapewnianie społeczeństwu produktów spożywczych i najpotrzebniejszych artykułów wysokiej jakości, w niskiej cenie, wyprodukowanych w sposób zrównoważony – mówi serwisowi wiadomoscihandlowe.pl Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR w Lidl Polska.

Jeśli widzisz ten tekst, oznacza to, że wykorzystałeś limit 8 bezpłatnych artykułów w tym miesiącu lub próbujesz przeczytać artykuł premium, dostępny wyłącznie dla naszych Subskrybentów.
Wspieraj profesjonalne dziennikarstwo.
Wykup subskrypcję i uzyskaj nieograniczony dostęp do naszego portalu.

Kliknij i sprawdź wszystkie korzyści z prenumeraty WH Plus

W ramach subskrybcji otrzymasz:
  • Dostęp do ekskluzywnych treści publikowanych wyłącznie na naszym portalu
  • Dostęp do wszystkich bieżących artykułów - newsów, analiz, raportów, komentarzy, wywiadów
  • Dostęp do całego archiwum artykułów na portalu wiadomoscihandlowe.pl - ponad 50 tys. materiałów dziennikarskich
W ramach Prenumeraty WH Plus także:
  • 6 wydań magazynu Wiadomości Handlowe w wersji drukowanej i e-wydania
  • Raport:Lista 60 regionalnych i lokalnych spożywczych sieci handlowych – trendy, prognozy wyzwania dla małych sieci
  • Tygodniowy przegląd kluczowych informacji i analiz. W każdy piątek w twojej skrzynce e-mail.
  • Gwarantowane miejsce na webinarach organizowanych przez Wiadomości Handlowe
  • Rabat 30% na wybrane raporty WH MARKET
Dodaj komentarz

3 komentarze

  • Nickt 07.05.2023

    Mam tu parę wersji na szybko, może się przyda?

    Nasza codzienna misja w Nazwa Korpo polega na dostarczaniu konsumentom wysokiej jakości produktów spożywczych oraz niezbędnych artykułów w sposób zrównoważony, a to wszystko po przystępnej cenie. Dzięki temu tworzymy wartość dla naszych klientów.

    W Nazwa Korpo dążymy do dodawania wartości dla naszych klientów poprzez realizację naszej codziennej misji, która polega na dostarczaniu społeczeństwu wysokiej jakości artykułów spożywczych oraz podstawowych produktów, wytwarzanych w sposób zrównoważony i oferowanych w niskiej cenie.

    W Nazwa Korpo dążymy do zapewnienia wartości dla naszych klientów poprzez realizację naszego codziennego celu - dostarczanie konsumentom wysokiej jakości produktów spożywczych i niezbędnych artykułów w sposób zrównoważony, przy jednoczesnym utrzymaniu niskiej ceny.

  • Nickt 07.05.2023

    Czasem takie mam wrażenie, że ten bełkot dla mediów jest generowany przez ChatGPT i żywcem przepisywany/wygłaszany, absolutnie bezkrytycznie, no bo przecież to AI, a ono jest mądrzejsze od korzystających z niego.

  • RYM 06.05.2023

    Tanio kupię - drogo sprzedam, przestańcie dodawać do tego jakąś ideologię.

Zostaw komentarz Komentarz dodany pomyślnie - oczekuje na weryfikację

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.
zobacz także