Aleksandra Szywilewska szefową marketingu sieci Lidl Polska
Aleksandra Szywilewska objęła funkcję szefowej działu marketingu sieci Lidl Polska. Jak poinformowali przedstawiciele firmy Szywilewska objęła stanowisko w połowie sierpnia w drodze awansu wewnętrznego.
Aleksandra Szywilewska jest związana z siecią Lidl Polska od 2012 r. i ma 10 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy Sano. Od 2012 r. jest pracownikiem firmy Lidl Polska.
Była liderem wdrożenia wielu marketingowych konceptów Lidla takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla Książki Pascal vs Okrasa.
Aleksandra Szywilewska jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ma 35 lata, prywatnie jest żoną i mamą.
Filip Fiedorow, dotychczasowy dyrektor marketingu polskiego oddziału Lidla, od listopada obejmie tę funkcję w IKEA Retail.
Firma Lidl zarządza w Polsce siecią prawie 600 sklepów.
Źródło: nowy marketing / wiadomoscihandlowe.pl
12