31.08.2016/12:43

Aleksandra Szywilewska szefową marketingu sieci Lidl Polska

Aleksandra Szywilewska objęła funkcję szefowej działu marketingu sieci Lidl Polska. Jak poinformowali przedstawiciele firmy Szywilewska objęła stanowisko w połowie sierpnia w drodze awansu wewnętrznego.

Aleksandra Szywilewska jest związana z siecią Lidl Polska od 2012 r. i ma 10 lat doświadczenia w obszarze marketingu. Pracę zawodową rozpoczęła od firmy Sano. Od 2012 r. jest pracownikiem firmy Lidl Polska.

Była liderem wdrożenia wielu marketingowych konceptów Lidla takich jak: „Chrupiące z pieca”, kampanie modowe „See you in…” czy pierwszej wydanej przez Lidla Książki Pascal vs Okrasa.

Aleksandra Szywilewska jest absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego oraz Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu. Ma 35 lata, prywatnie jest żoną i mamą.

Filip Fiedorow, dotychczasowy dyrektor marketingu polskiego oddziału Lidla, od listopada obejmie tę funkcję w IKEA Retail.

Firma Lidl zarządza w Polsce siecią prawie 600 sklepów.

Źródło: nowy marketing / wiadomoscihandlowe.pl

Dodaj komentarz

0 komentarzy

Zostaw komentarz

Portal Wiadomoscihandlowe.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść komentarzy. Wpisy niezwiązane z tematem, wulgarne, obraźliwe lub naruszające prawo będą usuwane. Zapraszamy zainteresowanych do merytorycznej dyskusji na powyższy temat.